0  |  0

تسهیلات مالیاتی برای تولید کنندگان انبوه ماسک

تسهیلات مالیاتی برای تولید کنندگان انبوه ماسک

رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا گفت: از ستاد ملی کرونا خواسته‌ایم برای تولید انبوه و دسترسی آسان مردم به ماسک ترتیبی اتخاذ دهد تا امور مالیاتی مالیات ارزش افزوده و عام را از واحدهای تولیدی ماسک نگیرد.
«قاسم سلیمانی دشتکی» در سی و چهارمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار کرد: امروز ناچار هستیم با کرونا زندگی کنیم اما باید مواظب باشیم در این همزیستی آسیب نبینیم.
وی با تأکید جدی بر رعایت پروتکل های بهداشتی در یک هفته پیش رو، هشدار داد: در این یک هفته باقی مانده تا محرم اغلب مردم مراسمات جشن و شادی برگزار می‌کنند و این می‌تواند آبستن یک شرایط خطرناک برای شیوع بیماری کرونا باشد و باید در این راستا تمهیدات ویژه ای درنظر گرفته شود.
استاندار ایلام با تاکید بر این مهم که بیشترین عامل مبتلا به کرونا در مراسمات و تجمعات مختلف اتفاق می‌افتد، افزود: به شدت به عوامل نقض کنندگان مصوبات ستاد کرونا برخورد می‌شود.
سلیمانی تصریح کرد: در این راستا فرمانداران، بخشداران و دهیاران در تبیین دستورالعمل‌های ستاد کرونا در این یک هفته حساس دقت کنند و نگذارند با عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در تجمعات شرایط بدتر از این بشود.
وی خواستار حضور پررنگ صدا و سیما در ستاد کرونا شد، گفت: در این بازه زمانی صدا و سیما و اصحاب رسانه و فضای مجازی تلاش کنند که با تبیین شرایط خطرناک امروز مردم خطر کرونا را جدی بگیرند هیچ گاه فکر نکنند که این بیماری در استان کمرنگ شده و همه چیز عادی شده است.
وی در ادامه گفت: مردم استان و دستگاه‌های متولی در امر مراسمات محروم مواظبت کنند که مراسمات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود و این مراسمات باید در فضای باز، با رعایت فاصله‌گذاری مناسب و الزام ماسک برای همه عزاداران، در ساعت مشخص شده صورت پذیرد.
رئیس ستاد استانی مبارزه با کرونا ماسک زدن را جزئی از زندگی مردم دانست و از ستاد ملی کرونا خواست در این زمینه تسهیلاتی در اختیار واحدهای تولید ماسک استان قرار دهد.
سلیمانی دامه داد: در این راستا از ستاد ملی کرونا خواسته‌ایم برای تولید انبوه و دسترسی آسان مردم به ماسک ترتیبی اتخاذ دهد تا امور مالیاتی مالیات ارزش افزوده و عام را از واحدهای تولیدی ماسک نگیرد و دستگاه‌های متولی باید در این راستا پیگیری کنند.
« محمد کریمیان» رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، نیز با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۷۹ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، اظهار کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است و بر این اساس مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا لاین لحظه در استان ۱۹۳ نفر است.
وی با بیان اینکه ۱ مورد فوتی امروز مربوط به شهرستان ایلام است، گفت: در حال حاضر از ۱۰۶ نفر بیماران مبتلا به کرونا در سطح بیمارستان های استان بستری بوده و تحت مراقبت های درمانی و پزشکی قرار دارند و از ابتدای شیوع کرونا تا کنون نیز ۶۱۵۵ نفر از بیماران مبتلا نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان ایلام ۳۷ مورد جدید، در شهرستان دره‌شهر ۱۲ مورد جدید ،در شهرستان آبدانان ۳ مورد جدید، در شهرستان مهران ۱۱ مورد جدید، در شهرستان چرداول ۱۲ مورد جدید و در شهرستان ملکشاهی ۴ مورد جدید از ابتلا به ویروس کرونا شناسایی شده است.
کریمیان تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در شهرستان ایلام در شهرستان ایلام ۳۲۸۶نفر، در شهرستان ایوان ۶۶۳نفر، در شهرستان مهران ۴۲۸نفر، در شهرستان دهلران ۶۴۷نفر، در شهرستان آبدانان ۴۹۰ نفر، در شهرستان دره شهر ۵۵۲نفر، در شهرستان ملکشاهی ١۹۷نفر، در شهرستان چرداول ۴۱۸نفر، در شهرستان سیروان ۱۶۰نفر، در شهرستان بدره ۲۱۲ نفر و در شهرستان هلیلان ۱۰۳ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام خاطرنشان کرد: خودداری از حضور در اماکن شلوغ و پرتردد، پرهیز از ترددهای عیر ضرور و استفاده الزامی از ماسک در هنگام حضور در بیرون از منزل و اماکن شلوغ از جمله مهم ترین راه های جلوگیری از ابتلا به کرونا است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com