0  |  1

برنامه های جانبی «الکام استارز» به صورت مجازی برگزار می شود

برنامه های جانبی «الکام استارز» به صورت مجازی برگزار می شود

سازمان نظام صنفی رایانه ای به عنوان برگزارکننده بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی «ایران الکامپ» در اطلاعیه ای اعلام کرد: برنامه‌های جانبی ششمین دوره «الکام ‌استارز» از ۲۸ تا ۳۱ شهریور ۹۹ به صورت برخط برگزار می شود.
ستاد اجرایی الکامپ ۲۶ با توجه به موکول شدن برگزاری نمایشگاه الکامپ به ماه‌های پایانی سال جاری به دلیل بحران کرونا، تصمیم به برگزاری آنلاین برنامه‌های جانبی ششمین دوره الکام‌استارز شامل «الکام‌پیچ» و « پاویون شتاب و سرمایه» گرفته است.
برگزاری آنلاین این رویداد، علاوه بر حفظ فاصله اجتماعی و سلامت شرکت‌کنندگان، امکان بهره‏‌مندی برابر همه علاقمندان از فرصت حضور در «الکام‌استارز» به عنوان محل گردهمایی استارت‌آپ های فناوری اطلاعات را فراهم می‏‌کند.
زمان‏‌بندی این برنامه و نحوه انجام ثبت‌نام از متقاضیان، روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.
سازمان نظام صنفی رایانه ای امیدوار است بتواند در راستای حمایت حداکثری از کسب‌وکارهای نوپا که تسریع‏ کننده روند رو به رشد اقتصاد دیجیتالی بر پایه تخصص و تولیدات بومی هستند، گام بردارد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com