0  |  0

ثبت نام در طرح پیش فروش ایران ‌خودرو تا 10 شهریور ماه ادامه دارد

ثبت نام در طرح پیش فروش ایران ‌خودرو تا 10 شهریور ماه ادامه دارد

گروه صنعتی ایران‌خودرو پنج محصول پرطرفدار خود را در طرح پیش فروش مشارکت در تولید شهریورماه عرضه کرده است. ثبت نام در این طرح از چهارشنبه آغاز شده و تا دهم شهریورماه ادامه خواهد داشت.
دناپلاس، پژو ۲۰۷ دستی، پژو پارس ال. ایکس، سمند سورن و پژو ۲۰۶ تیپ دو، محصولات پیشنهادی به متقاضیان در این طرح پیش فروش است. بازه زمانی تحویل خودروها از دی ۱۴۰۰ تا شهریور ۱۴۰۱ تعیین شده است.
مطابق بخش‌نامه این طرح، متقاضیانی که در قرعه کشی‌های قبلی ایران خودرو انتخاب نشده اند، می‌توانند در این طرح ثبت نام کنند.
حداکثر تا سه روز کاری پس از پایان ثبت نام، قرعه کشی برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد شد.
مطابق مصوبات کمیته خودروی وزارت صمت، به منظور مشارکت مشتریان واقعی در این طرح پیش فروش، محدودیت‌هایی مانند اختصاص فقط یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا بودن ۱۸ سال سن و ارائه گواهی‌نامه رانندگی، فاصله دست کم ۴۸ ماهه از آخرین ثبت‌نام یا تحویل خودرو از ایران‌خودرو یا سایپا، عدم امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی و انطباق شماره حساب و تلفن با نام متقاضی در نظر گرفته شده است.
انتخاب شدگان در طرح‌های قرعه کشی قبلی، امکان شرکت در این طرح را نخواهند داشت. ابطال گارانتی خودرو، در صورت عدم مراجعه برای دریافت سرویس اولیه پس از گذشت سه ماه از تحویل خودرو نیز شرط دیگر مشارکت در این طرح است.
علاوه بر این‌که افراد دارای پلاک فعال انتظامی نصب بر روی خودرو امکان ثبت نام نخواهند داشت، سند فروش خودرو نیز پس از تحویل، به مدت یک سال در رهن ایران خودرو باقی خواهد ماند و پس از تسویه حساب و فک رهن، تحویل مشتریان خواهد شد.
این بخش‌نامه فروش یادآور شده در صورتی‌که افراد فاقد گواهی‌نامه و یا دارای پلاک فعال در طرح ثبت نام کنند، علاوه بر بی اثر شدن این ثبت‌نام، از مشارکت در فروش محصولات ایران‌خودرو به مدت سه سال محروم خواهند شد.
گفتنی است، دریافت کد کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام است.
متقاضیان می‌توانند در بازه زمانی یادشده به سایت فروش محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کرده و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com