0  |  2

چهارمین دوره «بورس کمپ» رایگان برگزار می شود

چهارمین دوره «بورس کمپ» رایگان برگزار می شود

مرکز مالی ایران، چهارمین دوره "بورس کمپ" را آغاز کرد. با توجه به استقبال از دوره‌های پیشین بورس کمپ که با موضوعات کاربردی و مورد نیاز سهام‌داران برگزار شد، همچنین استقبال گستردۀ مردم برای سرمایه گذاری در بازار سرمایه و نیز در جهت افزایش آگاهی و دانش معامله‌گران و علاقه‌مندان برای سرمایه گذاری مطمئن و منطقی در بازار سرمایه، مرکز مالی ایران اقدام به برگزاری چهارمین دورۀ «بورس کمپ» کرده است.
این دوره بر اساس نیاز روز بازار و در قالب ۸ موضوع با عناوین "کاربرد هوش مصنوعی در بازار سهام، شکست و کنترل در معامله‌گری، آشنایی با مفاهیم بازار آتی و اختیار معامله، بررسی عملکرد زنجیره فولاد، آشنایی با سیستم‌های معاملاتی، روانشناسی معامله‌گری، گزارش‌های حسابرسی و تاثیر آن بر روی EPS و فرصت‌های سرمایه‌گذاری بر اساس روندهای اقتصاد ملی" برنامه‌ریزی شده و به اجرا درخواهد آمد.
دورۀ مذکور از ۱۹ مرداد تا ۱۷ شهریور، به صورت رایگان و توسط کلیۀ نمایندگی‌های مرکز مالی ایران برگزار می‌شود و مخاطبان می‌توانند بر اساس نیاز خود در این دوره‌ها مشارکت کنند.
علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند به سایت مرکز مالی ایران به نشانی www.ifc.ir مراجعه کنند یا با شماره ۶۶۷۲۴۳۴۳-۰۲۱ تماس بگیرند.



با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com