0  |  0

سومین رویداد مسئله‌محور «ره نشان» برگزار می‌شود

سومین رویداد مسئله‌محور «ره نشان» برگزار می‌شود

در ادامه برگزاری برنامه‌های هدایتی و توانمندسازی با هدف گسترش فرهنگ کارآفرینی در مستعدان‌برتر و جهت‌دهی توان نخبگانی به سمت مسائل کاربردی کشور، سومین دوره از رویداد مسئله‌محور «ره نشان» با حمایت بنیاد ملی نخبگان برگزار می‌شود.
در این دوره، دانشجویان با تشکیل تیم‌های رقابتی، در محورهای «آب و محیط‌زیست»، «هوشمندسازی»، «حمل‌ونقل»، «انرژی» و «زیست‌فناوری»، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در پایان تیم‌های برگزیده می‌توانند از مزایای ویژۀ برگزیدگان طرح شهید بابایی، بهره‌مند شوند.
شناسایی دانشجویان مستعد، توانمندسازی حول مسائل صنعتی، تیم‌سازی و اتصال این دانشجویان به مجموعه‌های فناور، توسط موسسۀ هدایت تخصصی رضوان شریف، از مهمترین اهداف این رویداد است.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌گاه رویداد «ره نشان»، به آدرس https://rahneshan.ir مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com