0  |  0

همایش بزرگ اقتصاد دیجیتال و اشتغال مهرماه برگزار می‌شود

همایش بزرگ اقتصاد دیجیتال و اشتغال مهرماه برگزار می‌شود

همایش بزرگ اقتصاد دیجیتال و اشتغال( مشاغل آینده و‌ آینده مشاغل) 19 و 20 مهرماه سال جاری با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مرکز ملی فضای مجازی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت اقتصاد و دارایی و دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.
عصر حاضر را عصردیجیتال می‌نامند. روزهایی که پیشبرد اهداف اقتصادی و توسعه‌یافتگی پایدار، كمك به پیشرفت علمی و ارتقای سبک زندگی در گرو استفاده موثر از فناوری‌های ارتباطی نوین و ابزارهای دیجیتالی است.
همایش اقتصاد دیجیتال و اشتغال هم فضای مناسبی برای بررسی تغییر سبک زندگی مردم، طرح موضوعات حکمرانی دولت الکترونیک و بهبود عملکرد دولت در شرایط بحران، دیجیتالی کردن اسناد و مدارک، دورکاری، آموزش از راه دور و سامانه های یادگیری، مفاهیم جدید حریم خصوصی، تجارت الکترونیک و غیره فراهم کرده است.
روزهای شیوع کرونا هم مزید بر علت شده است و ضرورت استفاده از ابزارهای دیجیتالی را چند برابر کرده است. این بیماری دولت‌ها را ناچار به استفاده از ابزارهای مناسب‌تری برای مقابله با این بیماری کرده است. ابزارهایی که نیاز به تامین زیرساخت‌های ارتباطات و اطلاعات دارد.
این همایش با هدف ارتقای اشتغال و بهره‌وری نیروی کار، بررسی حکمرانی در اقتصاد دیجیتال، خلق ارزش و ثروت، توسعه منابع انسانی، سرمایه‌گذاری و تامین مالی، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی و زیرساخت‌ها و ساختارها برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://ictc.isti.ir/ مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: www.isti.ir
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com