0  |  0

سومین همایش چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران برگزار می شود

سومین همایش چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران برگزار می شود

سومین همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار هفتم، هشتم و نهم مهر امسال در تهران برگزار مى‌شود. در این هم‌اندیشى صنعتى با حضور تصمیم‌سازان، صاحب‌نظران، کارشناسان و فعالان صنایع غیرآهنى (آلومینیوم، مس، سرب، روى و طلا) قرار است فرصت‌ها و چالش‌هاى این حوزه با نگاهى به تولید و بازار بررسى شود.
برگزاری همایش‌های صنعتی و تجاری در جهان علاوه‌بر آنکه فرصتی را برای تبادل اطلاعات و معرفی دستاوردها فراهم می‌کند، فضایی مناسب برای فعالان صنعتی و کارشناسان و فعالان بازار به‌وجود می‌آورد تا‌ در گفت‌وگوی مستقیم با یکدیگر، تعامل سازنده داشته باشند. از جمله برنامه‌هاى پیش‌بینى شده در این همایش سه روزه برگزارى میزگردهاى تخصصى است.
میزگرد
براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در روز اول «همایش و نمایشگاه چشم‌انداز صنایع غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار » میزگردی تخصصى با دو محور «بررسی ساختار کلان مدیریت صنعت، معدن و تجارت در کشور» و «توازن تولید، مصرف داخلی و صادرات فلزات غیرآهنی» برگزار خواهد شد که در آن خداداد غریب‌پور «رئیس هیات عامل ایمیدرو»، داریوش اسماعیلی «مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت»، مهندس موذن‌زاده، دکتر کرباسیان و اردشیر سعدمحمدی «مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران» حضور خواهند داشت.
هریک از فلزات غیرآهنى داراى اهمیت منحصربه فردى هستند.ارتباط مستقیم صنایع استراتژیکى نظیر هواپیماسازى و خودروسازى، صنعت برق و صنعت ساختمان و... با این حوزه سبب شده که سالانه همایش‌ها و نمایشگاه‌هاى تخصصى مختلفى در این بخش برگزار شوند که از حیث ابعاد و میزان مشارکت درخورتوجهند. هم کشورهاى تولیدکننده و هم مصرف کنندگان عمده این فلزات به‌صورت پیوسته سعى در گسترش میزان نفوذ خود در بازارهاى بین‌المللى دارند و این مهم جز با تبادل آخرین دستاوردها ممکن نخواهد بود. دعوت از سخنرانان و میهمانان خارجى، برگزارى میزگردها و کارگاه‌هاى آموزشى وجه اصلى تمایز این رویداد محسوب مى‌شوند.
سومین همایش چشم‌انداز صنایع فلزات غیرآهنی ایران و فناوری‌های وابسته با نگاهی به تولید و بازار هفتم، هشتم و نهم مهر امسال در تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این همایش می‌توانند با شماره تلفن‌های ۶- ۴۲۷۱۰۱۸۰ تماس بگیرند یا به وب‌سایت http://events.den.ir مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: دنیای اقتصاد
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com