0  |  1

وبینار «توسعه عمرانی پارک‌های علم و فناوری» برگزار می‌شود

وبینار «توسعه عمرانی پارک‌های علم و فناوری» برگزار می‌شود

این وبینار در 6 ساعت و سه بازه زمانی مختلف برگزار می‌شود. علاقه‌مندان حضور در این وبینار می‌توانند در 26 شهریور ماه، 2 مهرماه و 9 مهر ماه 1399 در سه مرحله در وبینار «توسعه عمرانی پارک‌های علم و فناوری» حضور یابند.
یکی از مباحثی که در این وبینار به آن پرداخته می‌شود، «مقدمه‌ای بر مکان‌یابی» است. مکانی که پارک علم و فناوری در آن احداث می‌شود بسیار حائز اهمیت است و باید تمام شرایط در نظر گرفته شود. بر این اساس، شرایط جغرافیایی و پیش‌نیازهای مکان‌یابی پارک‌های علم و فناوری مورد بحث قرار می‌گیرد.
«نقش عناصر شهری در پارک»، «رویکردهای شهرسازی و مبانی طرح جامع» و «رویکردهای شهرسازی و مبانی طرح جامع» از جمله دیگر محورهای مورد توجه این وبینار تخصصی است
علاوه بر این کارشناسان حاضر در این وبینار، آخرین ضوابط و مقررات ساخت و ساز را مورد بررسی قرار می‌دهند تا توسعه عمرانی پارک‌های علم و فناوری منطبق با جدیدترین قوانین و مقررات وضع شده، انجام گیرد.
«زیرساخت‌های پایه و تاسیسات زیربنایی» از جمله دیگر مباحثی است که حاضریان در این وبینار و کارشناسان مدعو در مورد آن گفتگو و تبادل نظر خواهند کرد.
علاقه‌مندان حضور در این وبینار می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سامانه www.zeinodin.org مراجعه کنند.
این وبینار در راستای توانمند‌سازی مدیران حوزه فناوری و نوآوری طراحی شده است و علاوه بر ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان، معاونت نوآوری و تجاری‌سازی فناوری این معاونت نیز در برگزاری آن مشارکت خواهد کرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com