0  |  0

کتاب «بورس در چند دقیقه: مفهوم‌های کلیدی بورس به زبان ساده»

کتاب «بورس در چند دقیقه: مفهوم‌های کلیدی بورس به زبان ساده»

حضور در بورس و سرمایه‌گذاری یک کار علمی است و نمی‌توان بدون آشنایی با آن مفاهیم به موفقیت رسید. از آنجا که نمی توان مفاهیم مالی را نادیده گرفت، در این کتاب سعی شده است مطالب به صورت کاربردی و مفید باشد. هدف این کتاب آشنایی شما با همه ابعاد بورس است. درخصوص این موضوع و ترغیب مردم به سرمایه‌گذاری در بورس نظرات و دیدگاه‌های مختلف و بعضاً متضادی مطرح می‌شود. عده‌ای نجات اقتصاد ایران را در توجه به بورس می‌دانند و گروهی نگران از عواقب و شرایط آینده هستند، هر چند به نظر می رسد باید به هر دو دیدگاه احترام گذاشت و به هر دو توجه کرد، اما با توجه به نقدینگی زیاد موجود در کشور و از طرف دیگر وجود تورم، افراد برای از بین نرفتن ارزش پول خود، اقدام به سرمایه‌گذاری در بازارهای مختلف نظیر خرید سکه، دلار، خودرو یا زمین می‌کنند. اینگونه اقدامات علاوه بر اینکه به تولید کمکی نمی‌کند، خود باعث افزایش تورم در جامعه می شود.
کتاب «بورس در چند دقیقه: مفهوم های کلیدی بورس به زبان ساده» تالیف مصطفی قویدل و مرضیه رضوانی خجسته توسط سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران موسسه نشر شهر در ۴۲۰ صفحه منتشر شده است.
در این کتاب مفاهیم به صورت ساده بیان و به ۲۰۰ موضوع مرتبط پرداخته شده است. این کتاب برای مدیران، دانشجویان رشته های مدیریت، سرمایه گذاران و علاقه مندان به بورس تنظیم شده است.
این کتاب اخیراً به مجموعه کتاب‌های کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com