0  |  0

مجموعه وبینارهای رایگان آشنایی با بورس برگزار می‌شود

مجموعه وبینارهای رایگان آشنایی با بورس برگزار می‌شود

پنجمین دوره مجموعه وبینارهای رایگان آشنایی با بورس در مرکز مالی ایران برگزار می‌شود.
با توجه به نوسانات اخیر بازار سرمایه و نیازسنجی فعالان بازار در باب اهمیت آموزش کاربردی و نیز رسالت اشاعه فرهنگ سرمایه‌گذاری و آموزش آن؛ مرکز مالی ایران اقدام به برگزاری پنجمین دوره «بورس کمپ» کرده است.
این دوره همانطور که از نام آن نیز پیداست یک کمپ آموزشی کوتاه و پرمحتوا است که بر اساس نیاز روز بازار و در قالب ۷ موضوع با عناوین "آشنایی با اوراق اختیار فروش تبعی و کارکردهای آن، مدیریت سرمایه در ایران، سواد مالی، آشنایی با رمز ارزها، تابلوخوانی، صنعت پالایشگاه و روانشناسی معاملاتی" برنامه‌ریزی شده و به اجرا درخواهد آمد.
دورۀ مذکور از تاریخ ۲ مهر تا ۱ آبان ماه سال جاری، به صورت رایگان و توسط مرکز مالی ایران و نمایندگی‌های آن برگزار می‌شود و مخاطبان می‌توانند بر اساس نیاز خود در این دوره‌ها مشارکت کنند.
علاقه‌مندان جهت ثبت نام می‌توانند به سایت مرکز مالی ایران به نشانی www.ifc.ir مراجعه و یا با شماره ۶۶۷۲۴۳۴۳- ۰۲۱تماس بگیرند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com