0  |  0

ثبت نام مجدد در آزمون‌های بازار سرمایه از 14 مهر آغاز می شود

ثبت نام مجدد در آزمون‌های بازار سرمایه از 14 مهر آغاز می شود

ثبت نام مجدد در آزمون‌های بازار سرمایه در شش ماهه دوم ۹۹ از ساعت ۱۴ دوشنبه ۱۴ مهرماه آغاز می شود.
امین سادات، مسئول مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار، گفت: در این دوره تعداد متقاضیان شرکت در آزمون‌های حرفه‌ای بازار سرمایه افزایش چشمگیری داشته و برای اولین بار پس از یک مرحله ثبت نام در مراحل ابتدایی، دو بار افزایش ظرفیت صورت گرفته است.
وی همچنین با بیان اینکه ثبت نام آزمون‌های جدید از ساعت ۱۴ روز دوشنبه ۱۴ مهرماه ۹۹ آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت، گفت: در حال حاضر امکان ثبت نام سایر آزمون های حرفه ای بازار سرمایه برای داوطلبان میسر است و ظرفیت های جدید تنها برای آزمون‌های اصول بازار سرمایه و تحلیل‌گری بازار سرمایه است.
مسئول مرکز آموزش با بیان اینکه ظرفیت‌های جدید به منظور ایجاد فرصت برای ثبت نام داوطلبان در آزمون‌های شش ماهه دوم است، گفت: به جهت ایجاد فرصت یکسان برای داوطلبان، در این دوره امکان تغییر و جابجایی هیچ آزمونی وجود ندارد، بنابر این به داوطلبان توصیه می‌شود با دقت بیشتری زمان و ساعت آزمون خود را انتخاب کنند. هم‌چنین به دلیل تکمیل ظرفیت آزمون‌ها در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه، آزمون های جدید برای روزهای شنبه برنامه ریزی شده است. لذا لازم است داوطلبان به تاریخ و ساعت آزمون انتخابی خود دقت کنند.
سادات در خصوص لزوم رعایت پیش‌نیاز تمامی آزمون‌ها عنوان کرد: لازم است تمامی داوطلبان پیش از انتخاب آزمون، قوانین پیش‌نیاز و هم‌چنین شرایط عمومی و اختصاصی را مطالعه کنند. وی همچنین تأکید کرد برابر خط مشی سازمان و به منظور حفظ سلامتی تمامی داوطلبان، کلیه آزمون‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می شود.
جهت اطلاع از برنامه زمان‌بندی آزمون‌ها به تارنمای مرکز آموزش به آدرس https://icmc.seo.ir مراجعه کنید.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com