0  |  0

ابتلای ترامپ به کووید 19 و افت چشم گیر شاخص ها

ابتلای ترامپ به کووید 19 و افت چشم گیر شاخص ها

شاخص های آتی در بازار آمریکا در پی مثبت شدن تست کرونای رئیس جمهور این کشور و همسر وی، با افت شدیدی همراه شدند.
در نزدیکی زمان انتخابات و آغاز مناظره های رقبای انتخاباتی در آمریکا، جواب تست دونالد ترامپ و همسر وی مثبت شد و این مسئله نگرانی ها را نسبت به ادامه کارزارهای انتخاباتی بیشتر کرد.
شاخص آتی اس اند پی با افت ۱.۲ درصدی رو به رو شد و اوراق قرضه آمریکا نیز روند منفی را در پیش گرفت.
در این میان، قیمت دلار در مقایسه با پوند انگلستان با افزایش همراه شد و دلار نیوزلند و استرالیا نیز روند منفی را در پیش گرفتند.
ترامپ در تازه ترین توئیتر خود اعلام کرد "تست من و ملانیا به دلیل همراهی با هوپ هیکس، مشاور کاخ سفید، در سفر اخیر، مثبت شد و به این ترتیب دو هفته قرنطینه را آغاز خواهیم کرد."
هوپ هیکس به دلیل ابتلا به کرونا، در قرنطینه به سر می برد.
این در حالی است که انتخابات ریاست جمهوری در ماه نوامبر برگزار خواهد شد و به نظر می رسد این دو هفته قرنطینه، ترامپ را از برنامه های مناظره عقب بیندازد.
شون کالو، تحلیل گر بازار ارز در این خصوص اظهار داشت: به نظر می رسد با مبتلا شدن رئیس جمهور آمریکا به ویروس کرونا، توانایی کمپ انتخاباتی ترامپ برای دو هفته با تضعیف رو به رو خواهد شد و به این ترتیب اختلال در روند تبلیغاتی ایجاد می شود.
در بازارهای آسیایی نیز روند شاخص ها نوسانی طی شد و به این ترتیب شاخص آسیا پاسفیک با افت ۰.۲ درصدی همراه شد و شاخص اس اند پی استرالیا نیز ۰.۹ درصد منفی شد .
شاخص نیکی ژاپن با افت ۰.۶ درصدی رو به رو شد .
در ادامه، بازارهای اروپایی نیز روند نوسانی را تجربه کردند و شاخص یورواستاکس با افزایش ۰.۰۶ درصدی همراه شد و داکس آلمان نیز ۰.۰۳ درصد مثبت شد در حالی که فوتسی لندن ۱.۰۲ درصد منفی شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com