0  |  0

سازمان فضایی ایران برگزار می کند: یکشنبه های استارت آپی

سازمان فضایی ایران برگزار می کند: یکشنبه های استارت آپی

هادی جلیلی سرپرست اداره کل توسعه کسب وکارهای فضاپایه گفت: توسعه زیست‌بوم استارت‌آپ‌های فضاپایه و بهبود شرایط کسب و کاری آنها، مستلزم معرفی این زیست‌بوم به علاقه‌مندان و شناسایی چالش‌ها و نیازمندی‌ها است.
وی با اشاره به اهمیت توسعه زیست‌بوم استارت‌آپ‌های فضاپایه در کشور گفت: زیست‌بوم استارت‌آپ‌های فضاپایه، زیست‌بوم نوپایی است که جای خالی برنامه‌ای اختصاصی، برای آن به وضوح احساس می‌شود.
جلیلی خاطرنشان کرد: در این راستا و به منظور تبادل تجارب کسب شده توسط استارت‌آپ‌ها، اداره کل توسعه کسب وکارهای فضاپایه سازمان فضایی ایران، سلسله برنامه‌هایی تحت عنوان یکشنبه‌های استارت‌آپی را در بستر ویدئوکیک و بصورت مجازی برگزار می‌کند.
سرپرست اداره کل توسعه کسب وکارهای فضاپایه توضیح داد: در این سلسله برنامه، ضمن گفتگویی صمیمانه با استارت‌آپ‌های فضاپایه، درباره تاریخچه تشکیل آن استارت‌آپ، نحوه شکل‌گیری ایده، برنامه کسب و کار و چالش‌های پیش رو آن صحبت خواهد شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com