0  |  0

وبینار آشنایی با فرآیند‌های انجام خدمت سربازی در دانش بنیان ها

وبینار آشنایی با فرآیند‌های انجام خدمت سربازی در دانش بنیان ها

نشست آشنایی با فرآیند‌های انجام خدمت سربازی در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور با همکاری بنیاد نخبگان استان البرز و مشاوران نیک پندار شریف و با حمایت معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود.
معرفی انواع تسهیلات نظام‌وظیفه، فرآیند دریافت خدمات نظام‌وظیفه شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، بیان تجربیات توسط سرباز امریه در شرکت دانش‌بنیان و همچنین معرفی حمایت‌های معاونت علمی‌‎وفناوری ریاست‌جمهوری، از مهمترین سرفصل‌های این برنامه است.
این نشست، چهارشنبه؛ سی‌‎ام مهرماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد. مستعدان‌برتر می‌توانند برای حضور در این وبینار به سامانه بنیاد نخبگان استان البرز مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com