0  |  0

رویداد نیازهای فناورانه نمایش عروسکی برگزار می‌شود

رویداد نیازهای فناورانه نمایش عروسکی برگزار می‌شود

نمایش عروسکی برای بسیاری کودکان ایران اسلامی از جذابیت برخوردار است و در این حوزه صدها فارغ‌التحصیل وجود دارد که در مراکز مختلفی مانند صداوسیما از این طریق مفاهیم آموزشی و تربیتی را به کودکان انتقال می‌دهند.
با توجه به ایجاد تحول این رشته در بسیاری از کشورها و لزوم استفاده از فناوری‌های به روز در آن، ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی رویداد بزرگ ارائه نیازهای فناورانه نمایش عروسکی را برگزار می‌کند.
در حال حاضر هر ساله تعداد قابل توجهی جشنواره سراسری برای نمایش‌های عروسکی در کشور برگزار می‌شود و انجمن‌های مختلفی نیز در این زمینه فعال هستند. برای پاسخگویی به این طیف گسترده که برای میلیون‌ها نفر کودک، محتوا تولید می‌کنند، لازم است تا این فرم نمایش از قالب‌های سنتی خارج شود و به مدد فناوری جانی تازه بگیرد.
در این راستا ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی و همکاری شتابدهنده کاریز اعتماد، رویداد آنلاین ارائه نیازهای فناورانه نمایش عروسکی را برگزار می‌کند.
فعالان این حوزه، عروسک‌گردانان، کارگردان‌های نمایش عروسکی و کلیه دست‌اندرکاران این عرصه می‌توانند با شرکت در این رویداد آنلاین، نقطه نظرات و نیازهای فناورانه خود را عرضه کنند. شرکت‌های خلاق و استارتاپ‌های فعال در حوزهای خلاق و فرهنگی نیز با حضور در این رخداد، بر اساس این نیازها پاسخ‌های فناورانه عرضه می‌کنند.
مواد و متریال ساخت محصولات فرهنگی، یکی از محروهای مورد توجه در این رویداد است. همچنین حاضران در این نشست مجازی در مورد ساخت عروسک‌های رباتیک و مکانیکی که برای کودکان از جذابیت بیشتری برخوردار هستند، گفتگو خواهند کرد.
استارتاپ‌های برتر حاضر در این رویداد برای تبدیل شدن به شرکت خلاق مورد حمایت قرار می‌گیرند و به برگزیدگان نیز جوایز نقدی اهداء می‌شود.
علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد تا 6 آبان فرصت دارند تا ایده‌های خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.
شرکت‌کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت‌های ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق و پایگاه اینترنتی شتابدهنده دانش بنیان کاریز اعتماد مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com