0  |  0

برگزاری رویدادهای تجربه کارآفرینی به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی

برگزاری رویدادهای تجربه کارآفرینی به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی

معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری با همکاری برخی نهادهای همکار و وابسته به این معاونت برنامه‌های روز جهانی کارآفرینی را برگزار می‌کند. برگزاری رویدادهای تجربه کارآفرینی و بازدیدهای عمومی بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این بزرگداشت است.
این رویداد که با همکاری شبکه فن بازار، مرکز شتابدهی نوآوری، کارخانه نوآوری آزادی، پارک پردیس فناوری و شبکه فناوری و نوآوری برگزار می‌شود، برای روزهای 1 تا 7 آذر ماه 1399 برنامه‌ریزی شده است.
هفته جهانی کارآفرینی از جمله رویدادهای است که در کشورهای مختلف گرامی داشته می‌شود. این رخداد جهانی هر ساله از 16 تا 22 نوامبر برگزار می‌شود. در سال جاری به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی، 35 هزار رویداد در 170 کشور جهان برگزار خواهد شد. شعار جهانی این رخداد رفع موانع و استقبال از همه است.
بازدید تخصصی دانشجویان و اساتید از شرکت‌ها و استارتاپ‌های مستقر در پارک فناوری پردیس، بازدید عموم مردم و کارکنان ادارات از اجزای مختلف زیست‌بوم نوآوری کشور و آشنایی با محصولات جدید شرکت‌ها و برگزاری چند وبینار آموزشی به منظور آموزش مفاهیم اولیه کارآفرینی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است.
همچنین مرکز شرکت‌های دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری چندین وبینار آموزشی مختلف در این هفته تدارک دیده است که در سایت این مرکز اطلاع‌رسانی می‌شود.
بازدید از کارخانه نوآوری آزادی و دیگر مراکز و نهادهای تاسیس شده توسط معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، از جمله دیگر رخدادهای است که در هفته کارافرینی برگزار می‌شود.
دوره آموزشی کارآفرینی
باید توجه داشت که کارآفرینی، تنها به ایجاد یک کسب و کار جدید محدود نمی‌شود، شما در سازمانی که در آن مشغول به کار هستید هم می­‌توانید کارآفرینی کنید. کارآفرینی سازمانی می‌تواند هر نوع فعالیت و جهت‌گیری نوآورانه مانند طراحی محصول، خدمات، فناوری‌ها، تکنیک‌های اداری و سازمانی، استراتژی‌ها و موضع‌گیری‌های رقابتی جدید را شامل شود. در این راستا پارک فناوری پردیس یک دوره آموزشی کارآفرینی سازمانی نیز با هدف تقویت بعد ایده پردازی و ایجاد رقابت سالم برای جذب ایده ها برگزار خواهد کرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com