0  |  0

شرکت نستله خط تولید غذای حیوانات خانگی را راه اندازی می کند

شرکت نستله خط تولید غذای حیوانات خانگی را راه اندازی می کند

این اقدام در جهت برآورده کردن نیاز افرادی است که به دنبال رژیم‌های غذایی سازگار با محیط‌زیست یا ضد آلرژی برای حیوانات خانگی خود هستند.
برنارد میونیر، رئیس بخش پورینا شرکت نستله در اروپا، در مصاحبه‌ای به رویترز گفت: ما شاهد افزایش تقاضا برای منابع متنوع‌تر پروتئین به‌عنوان محصولات غذایی حیوانات خانگی هستیم.
وی گفت: «محدودیت در منابع سیاره زمین و کاهش مصرف گوشت در اروپا، انگیزه‌های اصلی ما برای کشف کردن و جست‌وجوی منابع پروتئینی جدید بوده است.»
خط تولید جدید این شرکت در ماه جاری در سوئیس راه‌اندازی می‌شود و محصولات تولیدی آن برای سگ‌ها و گربه‌ها در فروشگاه‌های «کوپ» در سوئیس عرضه می‌شوند. همچنین اسنک‌ها و همبرگرهای تولیدشده از پروتئین حشرات برای مصرف انسان‌ها نیز در دسترس مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد. میونیر گفت، این شرکت برای سال آینده ورود به بازارهای بیشتر را هدف قرار داده است.
وی در ادامه افزود: در دوران همه‌گیری کووید-19 رابطه میان مردم و حیوانات خانگی آنها نزدیک‌تر شده و تقاضا برای غذای حیوانات خانگی باکیفیت بالا را افزایش داده است.
درآمد حاصل از فروش واحد مراقبت از حیوانات خانگی شرکت نستله، سال گذشته 6/ 13 میلیارد فرانک سوئیس معادل 96/ 14میلیارد دلار بوده است. بخش مرتبط با حیوانات خانگی گروه نستله سریع‌ترین رشد را در 9‌ماهه سال 2020 میلادی به خود اختصاص داده است.
در ماه آوریل، گروه نستله، یک شرکت غذای طبیعی حیوانات خانگی در انگلستان به نام لیلیز کیچن را خریداری کرد. میونیر گفت که پرتفوی پورینا در اروپا کامل است و اکنون این شرکت می‌تواند تمرکز خود را بر رشد محصولات ارگانیک معطوف کند.
سال گذشته، انجمن دامپزشکی انگلیس غذای حیوانات خانگی مبتنی بر پروتئین تولیدشده از حشرات را تایید کرد و آن را به صاحبانی که برای حیوانات خانگی خود خواستار رژیم غذایی «بدون گوشت» بودند، توصیه کرد.
نستله که بزرگ‌ترین گروه مواد غذایی بسته‌بندی‌شده در جهان است، تحت مدیریت جدید خود به سمت حوزه‌های با رشد سریع‌تر پیش رفته است که ازجمله آنها می‌توان به قهوه پریمیوم و غذای حیوانات خانگی اشاره کرد و از حوزه‌هایی که رشد کندتری داشتند همچون آبنبات و بطری آب‌معدنی فاصله گرفته است.
گروه نستله، یک شرکت صنایع غذایی سوئیسی چندملیتی و بزرگ‌ترین تولیدکننده مواد غذایی و آشامیدنی در جهان است. این شرکت دارای 447 کارخانه در 86 کشور جهان است و حدود 333 هزار نفر برای آن کار می‌کنند. محصولات این گروه غذایی در بیش از 197کشور در سراسر جهان عرضه می‌شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: دنیای اقتصاد
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com