0  |  0

آغاز بکار تیم‌های استارتاپ حوزه شیلاتی مرکز رشد دانشگاه چابهار

آغاز بکار تیم‌های استارتاپ حوزه شیلاتی مرکز رشد دانشگاه چابهار

سرپرست دانشگاه بین‌المللی چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تیم‌های استارتاپی و شتاب دهنده در حوزه شیلاتی با تمرکز بر صید و صیادی در بخش تحقیقات مرکز رشد این دانشگاه شروع به فعالیت کردند.
ناصر آبروش روز سه‌شنبه به مناسبت هفته پژوهش در بازدید از ظرفیت‌های مرکز تحقیقات شیلات سیستان و بلوچستان اظهارداشت: فعالیت‌های شیلاتی بویژه صید و صیادی از مهمترین مزیت شهرستان چابهار است که به همین منظور دانشگاه بین المللی چابهار در سال «جهش تولید» بستر لازم جهت آموزش و مهارت آموزی به صیادان و علاقمندان به فعالیت‌های شیلاتی را در مراکز رشد دانشگاه فراهم ساخته است.
وی افزود: بر اساس توافق‌های صورت گرفته بین دانشگاه بین المللی چابهار و مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور و حمایت سازمان منطقه آزاد، مقرر شده است که دفتر آموزش و مهارت آموزی مباحث شیلاتی به صیادان و علاقمندان به فعالیت‌های صید و صیادی در مرکز رشد این دانشگاه مستقر شود.
سرپرست دانشگاه بین المللی چابهار ادامه داد: در بخش تحقیقات مرکز رشد دانشگاه بین المللی که بخش تحقیق و توسعه است تیم‌هایی تشکیل می‌شوند و فعالیت شان را بر مبنای توانمندسازی و نوآوری آغاز می‌کنند.
وی تصریح کرد: تیم‌های تشکیل شده در مراکز رشد، استارتاپ‌ها و شتاب دهنده‌هایی خواهند بود که در حوزه صید و صیادی شهرستان چابهار به منظور توسعه اقتصادی کشور نقش موثری را ایفا خواهند کرد.
در حاشیه بازدید از مرکز تحقیقات شیلاتی آبهای دور چابهار، از اشکان اژدری رییس این مرکز به دلیل فعالیت‌های مفید و ارزنده‌ای که در مرکز تحقیات شیلاتی داشت تقدیر شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایرنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com