1  |  0

رویداد «رفع چالش فناوری و استارتاپ رنگ» برگزار می شود

رویداد «رفع چالش فناوری و استارتاپ رنگ» برگزار می شود

رویداد «رفع چالش فناوری و استارتاپ رنگ و صنایع وابسته با رویکرد شبکه سازی» برای رفع نیازهای فناورانه صنعت رنگ‌سازی کشور برگزار می‌شود.
این رویداد که با حمایت شبکه فن بازار ملی و دانشگاه آزاد قزوین برنامه‌ریزی شده است و سعی دارد تا با به هم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری در صنعت رنگ کشور باعث افزایش نفوذ فناوری در این رشته شود.
علاوه بر معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری نهادهایی مانند استانداری قزوین و وزارت صمت نیز از این رویداد فناورانه حمایت کرده‌اند.
استان قرزوین از جمله قطب‌های اصلی تولید رنگ و رزین در کشور است و شبکه فن بازار ملی، قصد دارد تا با تکیه بر توانمندی‌های شرکت‌های فناور این استان و سراسر کشور زمینه تبادل و تجارت فناوری در این حوزه را فراهم کند.
ارائه چالش‌ها و تقاضای فناوری صنایع رنگ، پلیمر، رزین، نانو و صنایع وابسته توسط مدیران صنایع رنگ کشور از جمله محورهای تعیین شده برای این رویداد است.
بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، اساتید دانشگاه، پژوهشگران، سرمایه‌گذاران و فعالان فناور این حوزه به صورت آنلاین در این رویداد ملی حضور خواهند یافت.
همچنین قرار است در این رویداد فناوری‌های برتر و نوظهور صنعت رنگ، معرفی شود و پیرامون آن بحث و تبادل نظر می شود. طرح‌های برتر و شرکت‌های منتخب در این رویداد از حمایت‌های شبکه فن بازار ملی وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برخوردار خواهند شد.
همچنین شرکت‌های توانمند در پاسخگویی به نیازهای فناورانه صنعت رنگ می‌توانند برای تجاری‌سازی طرح خود سرمایه لازم را جذب کنند.
این رویداد 25 دی ماه 1399 برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ارسال طرح‌ها و شرکت در رویداد به اینجا مراجعه کنند

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com