1  |  0

«چگونه در بورس سرمایه گذاری کنیم؟» منتشر شد

«چگونه در بورس سرمایه گذاری کنیم؟» منتشر شد

در این کتاب سعی بر آن شده در ابتدا بورس و نحوه فعالیت در بورس به صورت گام به گام آموزش داده شود، سپس به معرفی انواع روش تحلیل و استفاده از هر کدام پرداخته شده و در نهایت با معرفی وارن بافت سعی شده ذهنیت درست و اصولی برای افراد علاقه‌مند ساخته شود.
بازار سرمایه در سال‌های گذشته ثابت کرده در بین بازارهای رقیب خود مانند بازار ارز، طلا و مسکن بازدهی‌های بسیار بهتری داشته است، اما متاسفانه جامعه ایرانی شناخت کافی از این بازار ندارد و افراد کمی از این سودهای بی نظیر بهره برده اند.
برخلاف تصور عام افراد، بورس قابلیت تحلیل‌پذیری بیشتری نسبت به بازارهای رقیبش دارد و افراد می توانند با آسودگی خاطر در این بازار فعالیت کنند.
کتاب «چگونه در بورس سرمایه گذاری کنیم؟ » تالیف علیرضا کریمیان توسط انتشارات آراد کتاب در ۵۰۰ صفحه منتشر شده است.
این کتاب اخیراً به مجموعه کتاب‌های کتابخانه سازمان بورس و اوراق بهادار افزوده شده است. این کتابخانه فعالیت خود را از سال ۱۳۷۴ با هدف اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به دانشجویان، اساتید، سرمایه گذاران و سایر علاقمندان آغاز کرد. سیر توسعه و تکمیل منابع طی سال‌های پس از آن در راستای تبدیل این کتابخانه به تخصصی‌ترین مرکز مورد مراجعه محققان و علاقمندان به بازار سرمایه تداوم یافت.
ماحصل این تلاش گردآوری بیش از ۵۹۴۵ عنوان کتاب انگلیسی (نسخه چاپی و الکترونیکی)، ۴۹۸۶ عنوان کتاب فارسی، ۲۴۱۵ عنوان پایان‌نامه فارسی و انگلیسی مرتبط با حوزه‌های بازار سرمایه، ۶۴ عنوان نشریه تخصصی و ۶۴۱۶ عنوان مقاله فارسی و انگلیسی در نرم‌افزار جامع کتابخانه شد، همچنین مجموعه نرم افزارهای نور شامل ۸۱ مجموعه آثار نویسندگان برتر اسلام و ایران در دسترس محققان قرار گرفته است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com