0  |  0

رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی برگزار می شود

رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی برگزار می شود

صندوق نوآوری و شکوفایی با همراهی سایر سرمایه‌گذاران و کارگزاران صندوق، رویدادهایی با عنوان «دوشنبه‌های استارت‌‎آپی» را برگزار می‌کند که هدف آن، شناسایی استارت‌آپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر جذاب و توانمند و معرفی آن‌ها به سرمایه‌گذاران علاقمند است.
به همین منظور و در راستای ارتباط و همکاري با نهادها و مؤسسات به‌منظور حمايت از استعدادهاي برتر و تسهيل فرآيندهاي تجاری و غيرتجاري و به منظور زمینه‌سازی برای اثرگذاری استعدادهای برتر، بنیاد نخبگان استان تهران درنظر دارد با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی، نشست معرفی رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» این صندوق را به‌ صورت وبینار برگزار کند.
در این نشست مجازی به ارائه اطلاعات درخصوص این طرح، شرایط و چگونگی بهره‌مندی از آن پرداخته خواهد شد.
نشست معرفی رویداد دوشنبه‌های استارت‌آپی، دوم دی‌ماه برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه می‌توانند به سامانه بنیاد نخبگان استان تهران مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com