0  |  0

اولین دوره مسابقات برنامه نویسی آنلاین دانشگاه شریف برگزار شد

اولین دوره مسابقات برنامه نویسی آنلاین دانشگاه شریف برگزار شد

اولین دوره مسابقات برنامه نویسی دانشگاه صنعتی شریف با عنوان Sharif CodeJam با حضور 1200 برنامه نویس از کل کشور، طی سه مرحله در تاریخ های 6 آذر، 13 آذر و 20 آذر ماه سال جاری به صورت غیر حضوری و آنلاین برگزار شد.

در این مسابقات برای استفاده از تکنولوژی ‌ها و زبان ‌های برنامه نویسی هیچ محدودیتی وجود نداشت و مخاطب این رویداد تمامی کسانی بودند که توانایی برنامه نویسی داشتند.

این مسابقات از طریق سامانه sharifict.ir برگزار شد و در تمامی مراحل، شرکت کنندگان تعدادی سوال چالشی را دریافت کرده و مدت زمان محدودی برای پاسخ به این سوالات داشتند و افراد با دریافت امتیازات بیشتر به مراحل بعدی راه پیدا می کردند.

سوالات مسابقه بدین صورت طراحی شدند که کمیته علمی مسابقات مدتی از برگزاری رویداد با حضور سرمایه گذاران، شرکت های بزرگ، چهره های موفق استارتاپی و افراد سرشناس در حوزه ICT تشکیل شد و به تدوین سوالات اصلی مسابقات پرداختند. همین گروه وظیفه داوری و امتیاز دهی به شرکت کنندگان را بر عهده داشت.

گزارش کامل برگزاری رویداد، فیلم مراسم افتتاحیه و اختتامیه و تصاویر مربوطه در وبسایت رسمی مسابقات به آدرس زیر موجود می باشد.

http://codejam.sharif.ir

در نهایت نفرات برتر مسابقات به شرح زیر اعلام شدند

نفرات برتر مسابقات

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com