0  |  0

نخبگان مشارکت کنند تا نقشه راه توسعه فناوری اطلاعات در کشور تهیه شود

نخبگان مشارکت کنند تا نقشه راه توسعه فناوری اطلاعات در کشور تهیه شود

با مشارکت نخبگان، نقشه راه توسعه فناوری‌ اطلاعات در کشور تهیه می‌شود. این کار به ارائه تصویری دقیق از جایگاه این فناوری‌ها کمک می‌کند.
ترسیم نقشه راه توسعه فناوری اطلاعات در کشور هدفی است که توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران برای دستیابی به تصویری دقیق از جایگاه این فناوری‌‌ها در کشور اجرایی می‌شود. این هدف با همکاری ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مشارکت حداکثری نخبگان عملیاتی خواهد شد.
دور نخست طرح آینده‌پژوهی فناوری اطلاعات با حضور بیش از یک هزار و 750 نفر از نخبگان و متخصصان فناوری اطلاعات کشور انجام و بیش از 3 هزار و 400 پرسشنامه در 21 حوزه فناورانه تکمیل شد و به زودی نتایج آن در اختیار خبرگان و متخصصان حوزه آی‌تی کشور قرار خواهد گرفت.
اجرای دور دوم این طرح هم قرار است با دعوت از نخبگان و فعالان این حوزه انجام شود. شرکت‌های دانش‌بنیان، افراد فعال، نخبگان و دیگر افراد ذیربط و ذی‌نفع در این حوزه هم دعوت هستند تا در اجرای فاز دوم آن همکاری و مشارکت کنند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی http://ictc.isti.ir/ مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com