0  |  0

ظرفیت کارآفرینی صنعت دریایی تقویت می‌شود

ظرفیت کارآفرینی صنعت دریایی تقویت می‌شود

 ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که یکی از مجموعه‌های فعال چند سال اخیر در حوزه دریایی است، برنامه‌های مختلفی برای استفاده از ظرفیت‌های موجود در سواحل کشور دارد. بیشتر این برنامه‌ها هم با محوریت استفاده از توان دانشی و بومی این مناطق اجرایی می‌شود.

در همین راستا هم این ستاد به دنبال توسعه زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی مناطق ساحلی است. قرار بر این است که با ایجاد مراکز نوآوری ساحلی این هدف شتاب گیرد. مناطقی که به دلیل برخورداری از ظرفیت‌های بومی، توانمندی بالایی برای نقش‌آفرینی در توسعه اقتصادی کشور دارند.

مراکز نوآوری قرار است با تشکیل هسته‌های فناور خود و ارائه آموزش‌های لازم، زمینه‌ساز ایجاد کسب‌وکارهای جدید و شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه دریایی شوند. آن هم در مناطقی که زندگی بومیان آن ارتباط مستقیمی با توسعه دستاوردهای فناورانه دریایی دارد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com