0  |  0

نخستین رویداد فناورانه و نوآورانه «کتاب و کودک» برگزار می‌شود

نخستین رویداد فناورانه و نوآورانه «کتاب و کودک» برگزار می‌شود

نخستین رویداد فناورانه و نوآورانه «کتاب و کودک» در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.
اولین رویداد فناورانه و نوآورانه "کتاب و کودک" از سوی مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی و شتابدهنده گام دوم روز ۱۰ اسفند ماه جاری برگزار می‌شود و علاقه مندان برای حضور در این رویداد تا ۲۰ بهمن ماه فرصت دارند.
این رویداد در دو سرفصل اصلی، "فرم" و "محتوا" برگزار خواهد شد که اشاره به فرم‌های نوین و فناورانه تولید کتاب از یک سو و خلاقیت و نوآوری در تولید محتوای کتاب‌های کودکان از سویی دیگر دارد.
دکتر علی اصغر سعدآبادی، دبیر علمی این رویداد تمرکز سنی این رویداد را کودکان یک تا ۱۲ سال دانست و گفت: بازی‌وارسازی (گیمی‌فیکیشن) برای ایجاد علاقه و انگیزه کتابخوانی در کودکان، اپلیکیشن‌های کتاب کودک، محصولات و خدمات نوآورانه در تولید کتاب کودک، بازی درمانی، پلتفرم‌های نوین کتاب کودک، نوآوری‌های فرهنگی در کتاب‌های کودکان، تصویرسازی، نقش ابزارهای بیانی نوین (ایموجی و استیکر) در روایت‌های داستانی، مخاطب شناسی کتاب کودک، تفکر خلاق در محتوای کتاب کودک، تربیت اقتصادی و اجتماعی در روایت‌های داستانی و مهارت حل مساله، از دیگر سرفصل‌های این رویداد هستند که تیم‌های استارتاپی و نوآوری و همچنین شرکت‌های دانش بنیان فعال در این حوزه می‌توانند در این حوزه‌ها ایده‌های خود را ارائه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: ایسنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com