1  |  0

کتاب «مربی ثروت» منتشر شد

کتاب «مربی ثروت» منتشر شد

این کتاب، داستان زندگی خانواده ورشکسته ای است که با آموزه‌های مربی ثروت، خود را از دره ورشکستگی نجات و به قله ثروت می‌رساند. این اثر می‌تواند زندگی اقتصادی و حتی اجتماعی هر شخص را متحول کند. خلق ثروت نیازمند جادو و یا شانس نیست. هیچ طرح سریع پولدار شدنی وجود ندارد و در عین حال کار مشقت باری هم نیست. خلق ثروت یعنی استراتژی، برنامه ریزی و پشتکار به همراه صبر و نظم شخصی.
در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: هیچکس نمی تواند ادعا کند که ثروت را دوست ندارد؛ چرا که انسان به ذات کشش به سمت ثروتمندی دارد. فقر با خود هزار چالش به همراه دارد. ثروتمندی بر پایه شانس و احتمالات نیست، بلکه باید اصول و قواعد آن را آموخت و عمل کرد.
امروزه با جهانی روبرو هستیم که سرعت تغییرات آن از منظر تغییرات تکنولوژیکی، اقتصادی، صنعتی، فناوری اطلاعات و ارتباطات و ... بسیار بالا بوده، به طوری که بشر گاهی اوقات نمی تواند خود را به آن برساند. در عین حال این تغییرات با پیچیدگی های بسیار زیاد همراه است. قیمت طلا، ارز، مسکن، خودرو و ...، بازارهای مالی چیست و چطور می توان در آن سرمایه گذاری کرد؟ شاخص بورس در این لحظه چند هست؟ در آینده با چه قیمت هایی روبه رو هستیم؟ اینها به داشن کافی ما ربط پیدا می کند. میزان ثروت ما به دانش ما ارتباط دارد.
این کتاب نوشته «بردلی جی. سوگارس» و ترجمه اسماعیل علی نیا در ۳۰۵ صفحه توسط انتشارات فکر سبز منتشر شده است

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com