0  |  1

«بهبود فرهنگ کار گروهی با رویکرد کارآفرینی» برگزار می شود

«بهبود فرهنگ کار گروهی با رویکرد کارآفرینی» برگزار می شود

حضور در عرصه‌های کارآفرینی بیش و پیش از هر عامل دیگر به ارائه تعریف صحیح از کارآفرینی و نهادینه‌شدن فرهنگ آن بستگی دارد؛ به همین دلیل آشنایی مستعدان‌برتر در سنین مختلف با مفاهیم کارآفرینی و اشتغال‌زایی پایدار یک ضرورت است.
بر همین اساس، بنیاد نخبگان استان گیلان در نظر دارد در ادامه فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی و با همکاری دانشگاه گیلان اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان، وبینار آموزشی «بهبود فرهنگ کار گروهی با رویکرد کارآفرینی» را برگزار کند.
ترویج فرهنگ کار گروهی و توسعه کار آفرینی، افزایش انگیزه و مهارت‌آموزی مستعدان‌برتر دانشجویی و دانش‌آموزی، از مهمترین اهداف این برنامه است.
این وبینار، چهارشنبه؛ 17 دی‌ماه ساعت 12-10 به صورت مجازی برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این برنامه یا کسب اطلاعات بیشتر به سامانه بنیاد نخبگان گیلان مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com