0  |  0

کتاب «اوراق بهادار با درآمد ثابت در بازارسرمایه ایران» منتشر شد

کتاب «اوراق بهادار با درآمد ثابت در بازارسرمایه ایران» منتشر شد

بیشتر کسانی که در جامعه ما زندگی می کنند جهت خرید مسکن، خودرو و ... نیاز به دریافت وام از بانک‌های مختلف دارند؛ از طرفی سازمان‌های تجاری نیز همچون افراد جامعه باید جهت تامین مالی خود و دریافت وام به بانک ها مراجعه کنند. با این حال اگر مقدار این تامین مالی زیاد باشد، بانک ها توان پرداخت وام های کلان به این سازمانها را نداشته و به همین دلیل برای تامین مالی فعالیت های خود، باید از روش های دیگری استفاده کنند.
یکی از این روش ها انتشار اوراق بدهی است تا از این طریق بتوانند سرمایه های خرد و کلان خود را جمع آوری کرده و اهداف سازمان خود را به بهترین نحوه پیش ببرند.
اوراق بدهی از یک سو تامین کننده بودجه لازم برای پیاده‌سازی طرح های شرکت ها و نهادها است و از سوی دیگر روشی برای کاهش ریسک سرمایه گذاری و ایمن کردن سبد سهام سرمایه گذاران در بازار سرمایه است. از آنجا که اوراق بدهی نظیر انواع اوراق مشارکت، اوراق خزانه اسلامی و... دارای سود ثابت است، می‌تواند ریسک سرمایه‌گذاری را تا حد قابل توجهی کاهش دهند.
کتاب «اوراق بهادار با درآمد ثابت در بازار سرمایه ایران» تالیف محمود نجفی نژاد و سیده محدثه موسوی در ۱۸۷ صفحه توسط انتشارات چالش منتشر شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com