0  |  0

مسابقات جهانی WSIS ۲۰۲۱ برگزار می‌شود

مسابقات جهانی WSIS ۲۰۲۱ برگزار می‌شود

مسابقات جهانی WSIS ۲۰۲۱ با هدف ارزیابی پروژه‌ها و فعالیت‌هایی که از فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت توسعه پایدار استفاده شده است، برگزار می‌شود.
اتحادیه جهانی مخابرات هر ساله اجلاسی را با عنوان اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی برگزار می‌کند که در آن شرکت‌کنندگان در خصوص محورهای مختلفی در زمینه افزایش کمی و کیفی زیرساخت‌های فناوری اطلاعات به ارائه دیدگاه‌ها و آخرین دستاوردهای خود می‌پردازند.
به‌موازات این اجلاس هرساله مسابقه‌ای با حضور شرکت‌کنندگانی از کشورهای مختلف برگزار می‌شود.
مسابقه WSIS در پاسخ به تقاضای ذینفعان WSIS جهت ایجاد مکانیزمی اثربخش برای ارزیابی پروژه‌ها و فعالیت‌هایی که از فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت پیشبرد توسعه پایدار استفاده می‌کنند، ایجاد شده است.
در سال ۲۰۲۰، تعداد ۹ پروژه ایرانی کاندیدای دریافت جایزه شدند و در سال ۲۰۱۹ نیز کشور ایران در زمینه علوم الکترونیک موفق به دریافت جایزه شد.
حال با توجه به برنامه اجلاس برای سال ۲۰۲۱، فراخوان مشارکت در دهمین دوره از این مسابقه برای کشورهای عضو ارسال‌شده است.
این اجلاس تاریخ ۱۷ تا ۲۱ می ۲۰۲۱ (۲۷ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) برگزار می‌شود.
آخرین مهلت ارسال پروژه‌ها ۲۵ ژانویه ۲۰۲۱ مصادف با ۶ بهمن ۱۳۹۹ است و علاقه‌مندان جهت مشارکت در این مسابقه می‌توانند به آدرس www.wsis.org/prizes مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com