0  |  0

کتابی برای تازه واردان بازار سرمایه: «کلید ورود به دنیای بزرگ بورس»

کتابی برای تازه واردان بازار سرمایه: «کلید ورود به دنیای بزرگ بورس»

نویسنده در پیشگفتار کتاب می نویسد: «از آنجا که بیشتر کتاب‌های بورس در حد متوسط یا تحصصی هستند لازم دیدم کتابی بنویسم که برای افرادی مناسب باشد که اطلاعی در مورد بورس ندارند تا آنها در صورت تمایل خویش بتوانند وارد عرصه ی بازار سرمایه شده و علاوه بر کسب درآمد در این بازار موجب شکوفایی اقتصاد و کمک به جامعه اقتصادی کشور شوند.»
کتاب «کلید ورود به دنیای بزرگ بورس» تالیف علی امینی در ۱۵۰ صفحه توسط انتشارات آرادکتاب منتشر شده است.
در فصل نخست کتاب مطالبی کلی و مهم در مورد کلیت بازار بورس بیان شده تا خوانندگان چهارچوبی از این بازار در ذهن خود داشته باشند. در فصل دوم انواع روش های سرمایه گذاری و دلایل اقبال سرمایه گذاران و شرکت ها برای حضور در بورس و مزایای آن بیان شده است. در فصل سوم مراحل ورود به بورس و در فصل چهارم به سازو کار معامله گری و نحوه کسب سود از این بازار و در فصل پنجم به روش های تحلیل‌گری پرداخته شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com