0  |  0

ال جی کسب و کار موبایلش را می فروشد

ال جی کسب و کار موبایلش را می فروشد

طبق گزارشی جدید ال جی تصمیم دارد کسب و کار موبایل خود را به یک شرکت ویتنامی بفروشد زیرا برای مدتی طولانی با خسارت روبرو بوده است.
قبلاً اعلام شده بود ال جی تصمیم دارد به زودی از حوزه تولید موبایل خارج شود. مدیر ارشد اجرایی شرکت کره‌ای نیز یک یادداشت داخلی برای کارمندان ارسال و اخبار مربو ط به بررسی گزینه‌ها درباره آینده بخش موبایل را تأیید کرده بود.
بر اساس گزارشی جدید ال جی مشغول مذاکرات با خریداران احتمالی کسب و کار موبایل خود است. طبق آخرین اطلاعات شرکت بین المللی ویتنامی «وین گروپ» (VinGroup) خریدار احتمالی بخش موبایل این شرکت است.
در گزارش ذکر شده شرکت ویتنامی برای خرید کسب و کار موبایل ال جی قیمت جالب توجهی پیشنهاد کرده است. وین گروپ سومین تولید کننده بزرگ موبایل در ویتنام است و هم اکنون نیز موبایل‌های ال جی را می‌سازد.
ال جی شیوه‌های مختلف برای احیای کسب و کار موبایلش را آزمایش کرده اما به نظر می‌رسد تلاش‌هایش بی نتیجه بوده است. این واحد شرکت کره‌ای برای بیست و سومین سه ماهه متوالی با خسارت مالی روبرو شده است. به طوری که خسارت عملیاتی کسب و کار موبایل ال جی در بازه مذکور بیش از ۴.۲ میلیارد دلار گزارش شده است.
اگر این عملیات فروش انجام شد، ال جی نیز به جرگه برندهای موبایلی مانند بلک بری و اچ تی سی می‌پیوندد که در حوزه موبایل سقوط کرده‌اند.
البته کسب و کار موبایل سونی نیز مدتی است با خسارت روبرو شده است. اما اطلاعات جدید نشان داد وضعیت آن در سه ماهه اخیر ثبات شده و پیش بینی می‌شود برای نخستین بار پس از چهار سال به سودآوری دست یابد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com