0  |  0

یازدهمین نمایشگاه کار به صورت مجازی در حال برگزاری است

یازدهمین نمایشگاه کار به صورت مجازی در حال برگزاری است

در ادامة برگزاری برنامه‌های نخبگانی با هدف زمینه‌سازی برای اشتغال تخصصی دانشگاهیان و آگاهی‌بخشی به مدیران از توان نیروی‌انسانی، یازدهمین نمایشگاه کار به همت دانشگاه صنعتی شریف، به صورت مجازی در حال برگزاری است.
در این نمایشگاه افراد می‌توانند با مدیران و کارشناسان جذب و استخدام سازمان‌های معتبر بدون واسطه بصورت آنلاین ملاقات کنند و پس از یافتن ذهنیت دقیق‌تر از فرهنگ سازمانی آنها، با ارسال رزومه برای به دست آوردن فرصت‌های شغلی این سازمان‌ها اقدام کنند.
برگزاری وبینارهای آموزشی و کاربردی توسط مدیران این سازمان‌‌ها، بخش دیگری از این نمایشگاه است.
در نمایشگاه کار، مدیران جذب و استخدام 40 سازمان‎ معتبر برای استخدام در 500 فرصت شغلی، حضور دارند.
علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این نمایشگاه تا هفتم بهمن ماه از ساعت 10 تا 12:30 و 14 تا 17 به سامانة vfair.iranjobfair.com مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com