0  |  0

نقش مهم هنر در رونق اقتصادی و صنعت گردشگری

نقش مهم هنر در رونق اقتصادی و صنعت گردشگری

در ادامه برگزاری برنامه‌های تکریم و الگوسازی از مفاخر بومی، رییس بنیاد نخبگان استان اصفهان با استاد رضا بدر السماء؛ استاد برجسته نگارگری دیدار
در این دیدار، منصور شریعتی؛ رییس بنیاد نخبگان استان اصفهان با اشاره به لزوم نگاه اقتصادی به آثار هنری، گفت: استفاده از هنر می‌تواند سبب رونق صنایع دیگر از جمله گردشگری شود و از این راه مسیر را برای رونق اقتصادی فراهم کند.
وی افزود: آثار هنری باید در معرض دید مردم قرار بگیرند همانگونه که در بسیاری از کشورهای دنیا، این آثار در میادین اصلی شهر قرار داده می‌شوند.
بدر السماء؛ استاد سرآمد نگارگری نیز با اشاره به ریشه و پیشینه هنر در ایران، بر لزوم احیای هنر ایرانی تأکید کرد و گفت: در گذشته هنر در زندگی ایرانیان نقش بسیار پررنگی را ایفا می‌کرده است بطوریکه در تمام شئونات زندگی آنان آثار هنری دیده می‌شده است.
در پایان این دیدار رییس بنیاد نخبگان استان اصفهان از آثار هنری این نقاش و نگارگر برجسته دیدن کرد.
استاد رضا بدر السماء نگارگر اصفهانی در پنجم آذرماه سال 1328 در شهر هنردوست اصفهان به دنیا آمد. عشق و علاقه‌ی زیاد وی به دنیای نقاشی سبب شد
پس از پایان تحصیلات متوسطه به‌صورت حرفه‌ای و مستمر در این رشته به فعالیت بپردازد.
او موفق به اخذ نشان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده و از سرآمدان هنری بنیاد ملی نخبگان است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: بنیاد ملی نخبگان
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com