0  |  0

رویداد «جایزه ملی خلاقیت ذهن کارآفرین کودکان» برگزار می‌شود

رویداد «جایزه ملی خلاقیت ذهن کارآفرین کودکان» برگزار می‌شود

رویدادی فناورانه برای شناسایی استعداد ذهن خلاق کودکان برگزار می شود. این جشنواره به دنبال استفاده از توانمندی کودکان در حوزه‌های مختلف است.
«جایزه ملی خلاقیت ذهن کارآفرین کودکان» بهانه‌ای است برای اینکه استعداد کودکان در حوزه‌هایی چون پژوهش‌های پزشکی، راه‌کارهای کودکانه در رابطه با راه‌های مقابله با کرونا، صنایع دستی و فرهنگی خلاقانه، دست‌سازه‌های ورزشی کودکانه و غیره را شناسایی کند.
این رویداد که با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و توسط پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاد دانشگاهی برگزار می‌شود محلی است برای بررسی و نمایش استعدادهای کودکانه.
از دیگر محورهای جایزه ملی خلاقیت ذهن کارآفرین کودکان می‌توان به «ویدئو خلاقانه تذکر مودبانه کودکان به بزرگ‌ترها برای استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی»، «خلاقیت در زمینه ایده‌های پزشکی دوران کرونا از قبیل طراحی لباس پرستاری جدید، لباس پزشکی جدید، ماسک و شیلد با طرح‌های کودکانه و جذاب» و غیره اشاره کرد.
در بخش دست‌سازه‌ها نیز موضوعاتی مانند «صنایع دستی و فرهنگی خلاقانه»، «تولید و فروش گل و گیاه»، «اوریگامی» و «کاردستی‌های علمی» انتخاب شده است. همچنین ایده‌های جذاب کارآفرینی مانند «ارائه ایده های کارآفرینانه در قالب فروشگاه‌های بازی» و «راهکارهای نوین کسب و کار و ساخت اپلیکیشن و سایت» و «فروشگاه های مجازی» نیز در این رویداد مدنظر است.
مهلت ارسال آثار تا ۲۲ بهمن ۹۹ اختتامیه آن ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس اینترنتی http://ictc.isti.ir/ مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com