0  |  0

نخستین نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات ایران آغاز به کار کرد

نخستین نمایشگاه مجازی فناوری اطلاعات ایران آغاز به کار کرد

به گزارش روابط عمومی دبیرخانه رویداد، نمایشگاه مجازی ایران ایتکس نخستین نمایشگاه مجازی در حوزه کسب و کار های مبتنی بر فناوری اطلاعات می باشد که 25 بهمن ماه آغاز شده و تا 5ام اسفند ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

علاقه مندان به بازدید از نمایشگاه می تواند با مراجعه به وبسایت رسمی نمایشگاه به صورت 24 ساعته از نمایشگاه بازدید کرده و در ساعات اداری با غرفه داران به صورت صوتی و تصویری ارتباط داشته باشند.

افتتاحیه نمایشگاه اس ساعت 14:00 روز سنبه 25 بهمن ماه با سخنرانی دکتر حمید رضا ربیعی رئیس مرکز نوآوری فناوری اطلاعات  دانشگاه صنعتی شریف، دکتر سیروس وطن خواه مقدم رئیس مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهور، محمد فرجود رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، یاشار نراقی، معاون توسعه کسب و کار و سرمایه گذاری شرکت خمات انفورماتیک راهبر، سید علی هاشمی اقدم مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک فرادیس گستر و رئیس کمیته راهبری مرکز آی فینک آغاز شد.

این نمایشگاه با مشارک مجموعه های خصوصی و دولتی برگزار شده است. مشارکت کنندگان در این نمایشگاه به شرح زیر می باشد.

مشارکت کنندگان در این نمایشگاه

در این نمایشگاه کارگاه های آموزشی متعددی برگزار می شود که به شرح زیر می باشد  در این نمایشگاه کارگاه های آموزشی متعددی برگزار می شود

سخنرانان کلیدی این نمایشگاه معرفی شدند و به شرح زیر می باشد: سخنرانان کلیدی این نمایش

همچنین نمایشگاه ایران ایتکس در حوزه شناسایی افراد و استارتاپ های توانمند در حوزه ICT و برقراری ارتباط آن ها با مجموعه های فعال در حوزه مذکور فعالیت می کند

لازم به ذکر است امکان ارائه فرصت های شغلی برای کارفرمایان و ارسال رزومه کاری و استخدام در شرکت های بزرگ برای بازدیدکنندگان فراهم شده است.

در این نمایشگاه محصولات و خدمات مختلف شرکت ها به راحتی و با کمترین هزینه و زمان به علاقمندان در کشور عرضه می گردد و فرصت خوبی برای تبادل نظرات و پیشنهادات برای شرکت کنندگان ایجاد می شود.

علاوه بر این در حاشیه این نمایشگاه، کارگاه­های آموزشی مختلف، جشنواره فناوری اطلاعات و مسابقات استعدادیابی استارتاپ ها به صورت مجازی برگزار می شد.

جهت بازدید نمایشگاه و استفاده از سخنرانی ها و کارگاه های آموزشی می توانید با مراجعه به وبسایت رسمی نمایشگاه اقدام به ثبت نام بفرمایید.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com