1  |  0

رویداد «ارائه نیازمندی‌های فناورانه صنعت لوازم خانگی» اسفند ماه برگزار می شود

رویداد «ارائه نیازمندی‌های فناورانه صنعت لوازم خانگی» اسفند ماه برگزار می شود

رویداد ارائه نیازمندی‌های فناورانه صنعت لوازم خانگی با حمایت معاونت علمی و فناوری و مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان ۳ و ۴ اسفندماه برگزار می‌شود.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با توجه به لزوم توسعه زنجیره‌های ارزش و با هدف شبکه‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع راهبردی کشور در نظر دارد سلسله رویدادهای ارتقا تاب‌آوری و رقابت‌پذیری زنجیره‌های ارزش را به صورت حضوری و مجازی برگزار کند.
این رویدادها با همکاری شرکت دانش‌بنیان کاریز اعتماد برگزار می‌شود و در آنها نیازمندی‌ها و اولویت‌های فناورانه زنجیره ارزش صنایع و حوزه‌های مختلف شناسایی و با ظرفیت‌ها و توان شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، به آنها پاسخ مناسب داده می‌شود.
با توجه به اهمیت صنایع لوازم خانگی ۳ و ۴ اسفندماه «رویداد ارائه نیازمندی‌های فناورانه صنعت لوازم خانگی» برگزار خواهد شد. از جمله نیازهای فناورانه شناسایی شده این صنعت می‌توان به «موتور فن‌های سانتریفیوژ و آکسیال»، «قطعات اولیه حساس الکترونیکی»، «زیرساخت های حوزه اینترنت اشیا»، «تسهیل واردات قطعات حساس و فناورانه غیرقابل جایگزین»، «تامین دستگاه‌ها و ماشین آلات پیشرفته»، «تولید کامپاندهای پلیمری مورد نیاز صنایع لوازم خانگی»، «فوم پلی‌یورتان با خواص حرارتی و عملکردی مناسب»، «فناوری تصفیه هوای داکت اسپلیت» و «نانوپوشش‌های چربی‌گریز» اشاره کرد.
محورهای این رویداد شامل «مواد اولیه»، «قطعات و تجهیزات گلوگاهی»، «هوشمندسازی و فناوری ساخت»، «زنجیره ارزش» و «مصرف انرژی» می‌شود. همچنین در این رویداد فناورانه «پنل سیاستی و ارائه برنامه تاب‌آوری و رقابت‌پذیری»، «ارائه نیازهای حوزه صنایع لوازم خانگی»، «مذاکرات رودررو»، «معرفی حمایت‌های مرکز شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان» نیز به صورت حضوری و آنلاین برگزار خواهد شد

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com