0  |  0

رویداد «ایده‌پردازی در حوزه امداد و نجات و اطفاء حریق» برگزار می شود

رویداد «ایده‌پردازی در حوزه امداد و نجات و اطفاء حریق» برگزار می شود

«ایده‌پردازی در حوزه امداد و نجات و اطفاء حریق» رویدادی است که توسط ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل پیشرفته و با حمایت ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود تا خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها به این حوزه‌های کاربردی و حیاتی در کشور تزریق شود.
محورهای این رویداد نیز شامل «طراحی مگاروتور اطفایی با واترگان»، «طراحی ریزپرنده با قابلیت پرواز و شناسایی در محیط بسته با دود و دمای بالا» و «طراحی مگاروتور با قابلیت حمل نفر» می‌شود.
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این رویداد خدمات ویژه‌‌ای چون «حمایت از شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان»، «استقرار تیم‌های برتر در مرکز نوآوری»، «حمایت از طراحی و ساخت محصول نهایی» و «آموزش فنی و عملیاتی تیم‌های مستقر در مرکز» ارائه می‌کند. همچنین از تیم‌های برتر حاضر در این همایش برای طراحی و ساخت محصول نهایی حمایت می‌شود.
علاقه‌مندان برای مشارکت در این رویداد فناورانه تا 25 اسفندماه سال جاری فرصت دارند ایده‌های خود را ارسال کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com