0  |  0

گسترش زیست بوم شرکت‌های خلاق

گسترش زیست بوم شرکت‌های خلاق

یک نماینده مجلس گفت: ظرفیت بسیار خوبی در مجلس شورای اسلامی برای حمایت از شرکت‌های خلاق ایجاد شده است.
مصطفی رضا حسینی قطب آبادی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: شرکت‌های خلاق و فناوری‌های نرم جایگاه رفیعی در پیشبرد اقتصاد کشور دارند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز نسبت به اهمیت فعالیت این شرکت‌ها در اقتصاد کشور آگاهی دارند.
نماینده حوزه انتخابیه شهربابک ادامه داد: به نظر می‌رسد که عموم نمایندگان مجلس، شناخت خوبی از حوزه فعالیت اینگونه شرکت‌ها دارند و این خود بستر بسیار مناسبی ایجاد کرده است تا حمایت حداکثری از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در مجلس شورای اسلامی شکل بگیرد.
این عضو قوه مقننه ضمن تاکید بر بسترهای مناسب رشد فعالیت شرکت‌های خلاق، گفت: بدون‌شک در قوانین حمایتی مصوب مجلس، نام شرکت‌های خلاق و جوانان خلاق نیز باید در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان در قوانین حمایتی قرار داده شود، پس از انجام بحث‌های کارشناسی لازم در این زمینه، می‌توان قوانینی دارای تاثیر قابل توجه تصویب کرد.
حسینی قطب آبادی، در ادامه با اشاره به ظرفیت بالقوه گسترده موجود در شهربابک، افزود: در این ناحیه از کشور، بسترهای بسیار خوبی در حوزه‌های فرهنگی مانند میراث فرهنگی، گردشگری، گیاهان دارویی و دیگر حوزه‌ها وجود دارد که می‌تواند زمینه فعالیت شرکت‌های خلاق باشد.
وی همچنین گفت: منتظر هستیم با گسترش بیشتر فعالیت شرکت‌های خلاق، جوانان مومن و خلاق، این حوزه انتخابیه نیز، بتوانند ایده‌ها و نوآوری‌های خود را در قالب یک شرکت خلاق شکوفا کنند. بعد از تصویب قانون بودجه در ابتدای سال بعد، امیدوار هستیم تا فضا برای بررسی هر چه دقیق‌تر قانون حمایت از شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان و نوآور مهیا شود.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، ضمن تشریح زمینه‌های حاکمیتی گسترش شرکت‌های خلاق و نوآور بیان کرد: آمادگی کامل دارم تا به عنوان نماینده مجلس، در سطح مجلس و در حوزه انتخابیه شهر بابک، هر کمک و حمایتی که لازم باشد را برای رشد هر چه بیشتر شرکت‌های خلاق به عمل آورم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com