0  |  1

سریالی عاشقانه با دغدغه‌هایی از جنس کارآفرینی

سریالی عاشقانه با دغدغه‌هایی از جنس کارآفرینی

حوالی خاوران شهر ری روستایی قرار دارد که قدمتش به دوره سلجوقیان می‌رسد. هنوز آن بافت قدیمی خود را حفظ کرده و آب و هوایی دلپذیر دارد. دو سه ماهی است که گروهی این منطقه را برای روایت بخش عظیمی از قصه مجموعه «هم بازی» انتخاب کرده اند.
قصه «هم بازی» که شاید شبیه قصه بخش زیادی از جوانان امروزی باشد.
زمانی که ما مهمان «هم بازی» شدیم که یکی از شخصیت‌های اصلی قصه رهسپار پایتخت بود. یکی از دغدغه‌های داستان که در قالب مجموعه بیشتر درباره آن می‌بینیم و می‌شنویم.
طرح و تهیه این مجموعه تلویزیونی بر عهده آقای نوید محمودی است.
تهیه کننده و کارگردانی که همواره دغدغه مسائل جوانان را داشته است. در «سایبان» به لزوم نگاه به داخل و توجه به اشتغال جوانان پرداخت و در «دل دار» از دغدغه‌های جوانان و ضرورت بها دادن به نخبگان گفت.
آقای محمودی می‌گوید: «هم بازی» هم از همان جنس است. عاشقانه‌ای امروزی با چاشنی کارآفرینی و نخبه پروری.
وی درباره سختی‌های مجموعه سازی در روز‌های کرونایی ادامه داد: من از آن دسته افرادی بودم که در همان آغاز شیوع کرونا گفتم کار ما تعطیل شدنی نیست. باید یک همزیستی هوشمندانه با کرونا پیدا کنیم و مسیرمان را ادامه دهیم.
وی افزود: هم بازی با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در حال تهیه است. برای سرعت گرفتن کار دو گروه در حال فعالیت هستند. یک گروه در تهران کار‌ها را پیش می‌برند و گروهی در این روستا روایت بخش اعظم قصه را بر عهده دارند.
وی درباره چرایی ساخت یک ملودرام برای نوروز گفت: به نظرمان رسید در روز‌هایی که همکاران دیگر ما تصمیم دارند با مجموعه‌هایی کمدی خنده را به لب مخاطب بیاورند خوب است ما با یک ملودرام اجتماعی البته با فضایی شاد و به میان آوردن ضرورت توجه به نخبگان روستایی و کار آفرینی مهمان نوروزی مردم شویم.
آقای محمودی درباره روند تولید این مجموعه افزود: با توجه به اینکه ما تا شب قبل از ماه مبارک رمضان مهمان مردم هستیم به نظر می‌رسد تصویر برداری کار تا فروردین ۱۴۰۰ هم ادامه داشته باشد.
در گوشه‌ای دیگر از روستا آقای سروش محمد زاده کارگردان این مجموعه مشغول صحبت با آقای حسین مهری یکی از بازیگران اصلی کار است.
آقای محمد زاده هم همواره به روایت قصه‌های روز اجتماعی علاقه‌مند بوده است و با مرور کارنامه کاریش می‌توان این را فهمید.
وی درباره قصه «هم بازی» گفت: مجموعه ما قصه دو جوان روستایی را روایت می‌کند که تصمیم دارند برای رشد و پیشرفت به پایتخت بیایند. این کار را می‌کنند و در مسیر قصه برایشان اتفاقاتی رخ می‌دهد.
وی افزود: در مسیر داستان مسائلی، چون لزوم توجه به نخبگان شهرستان‌ها و روستاها، اعتماد به جوانان و ضرورت حمایت از کار آفرینی به میان می‌آید که به نظرم ضرورت این روز‌های جامعه است.
آقای محمد زاده افزود: اتفاقات عاطفی و احساسی که میان شخصیت‌ها می‌افتد هم بر بار دراماتیک قصه می‌افزاید و مخاطب را با خود همراه می‌کند. امیدوارم مردم مجموعه را دنبال کنند و از آن خوششان بیاید.
در این مجموعه تلویزیونی از بازیگران با تجربه و صاحب نام، چون آتیلا پسیانی تا جوانانی که برای نخستین بار است در قاب تصویر دیده می‌شوند حضور دارند. ترکیبی که می‌تواند برای مخاطب جالب و متفاوت باشد.
برادران محمودی با فیلم هایی، چون چند متر مکعب عشق و مجموعه‌های تلویزیونی، چون سایبان نشان داده اند با دغدغه‌های روز جامعه بیگانه نیستند و به شکلی ملموس می‌توانند حرف جوانان را به تصویر بکشند.
این بار هم تصمیم گرفته اند با قصه‌ای به قلم آقای وحید حسن‌زاده و خانم مریم اسمی‌خانی به روابط جوانان و هویت نگاه ویژه‌ای داشته باشند.
دیبا زاهدی، کامران تفتی، حسین مهری، مریم مؤمن، علیرضا استادی، امیر کاظمی، آتیلا پسیانی، خیام وقار کاشانی، پادینا کیانی و زهره نعیمی از جمله بازیگرانی هستند که در مجموعه تلویزیونی هم بازی به ایفای نقش می‌پردازند.
هم بازی قرار است نوروز ۱۴۰۰ مهمان شبکه دو سیما شود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com