0  |  0

کسب‌وکار‌های آسیب‌دیده از کرونا مشمول معافیت‌های مالیاتی می‌شوند

کسب‌وکار‌های آسیب‌دیده از کرونا مشمول معافیت‌های مالیاتی می‌شوند

دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان با اشاره به ظرفیت‌های پیش‌بینی شده در قانون بودجه برای حمایت از کسب و کار‌های آسیب‌دیده ناشی از شیوع کرونا از کسب و کار‌های آسیب‌دیده خوزستان خواست از معافیت‌های مالیاتی قانون بودجه استفاده کنند.استفاده کسب و کار‌های آسیب‌دیده، از معافیت‌های مالیاتی
شهلا عموری اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی در استان خوزستان و تشدید محدودیت‌ها در ماه‌های اخیر، بررسی‌ها نشان می‌دهد که بخش قابل توجهی از کسب و کار‌های استان خوزستان دچار رکود و چالش‌های جدی شده‌اند.
وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۲۲ هزار پرونده دریافت تسهیلات ویژه مشاغل آسیب‌دیده از شیوع کرونا در استان خوزستان تشکیل شده است، گفت: بر اساس برآوردها، واحد‌های تولیدی و کسب و کار‌های زیادی در خوزستان دچار آسیب شده‌اند و باید برای حل این مشکلات، چاره‌اندیشی کرد.
دبیر شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان با بیان اینکه دولت باید حمایت‌های خود از فعالیت‌های اقتصادی را تقویت کند، ادامه داد: در بودجه سال ۱۴۰۰، بخشی از این حمایت‌ها تعیین شده و مورد توجه قرار گرفته است و امیدوارم این مهم، محقق شود.
عموری افزود: به منظور حمایت از تولید و صاحبان کسب و کار‌های آسیب‌دیده از کرونا، واحد‌های صنفی با درآمد مشمول مالیات کمتر از یک میلیارد ریال و واحد‌های تولیدی در سال ۱۳۹۹، علاوه بر معافیت‌های قانونی و بخشودگی و مشوق‌های مالیاتی، برای مالیات بر عملکرد سال ۱۳۹۹ از ۵ درصد بخشودگی برخوردار خواهند شد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com