0  |  0

چهارمین رویداد ملی «ایده آزاد اسباب بازی» برگزار می‌شود

چهارمین رویداد ملی «ایده آزاد اسباب بازی» برگزار می‌شود

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری از ایده‌های این حوزه در چهارمین رویداد ملی «ایده آزاد اسباب بازی» حمایت می‌کند.
این دوره از رویداد با رویکرد اسباب بازی های شناختی همراه برگزار می‌شود. پس برگزاری کارگاه های آموزشی و دوره های ویژه برای آشنایی با اصول و مفاهیم پایه اسباب بازی های محرک و تقویت کننده قوای شناختی از اقدامات انجام شده است.
برگزار کنندگان چهارمین رویداد ملی «ایده آزاد اسباب بازی» امیدوارند طراحان و ایده پردازان عرصه اسباب بازی بتوانند در یک تعامل سازنده، بستر رشد و پویایی صنعت اسباب بازی را در کشور فراهم آورند.
این رویداد تعامل سازنده، ایجاد بستر رشد و پویایی طراحان و ایده‌پردازان عرصه اسباب‌بازی در کشور را دنبال می کند که در پنج گام به‌دنبال به ثمر نشستن اندیشه و کار جوانان خلاق ایرانی در حوزه اسباب‌بازی و سرگرمی، معرفی ایده‌های‌شان به صنعت اسباب‌بازی و گام موثر در تجاری‌سازی این ایده‌ها است.
انتظار می رود از میان ایده های دریافتی، حداقل 40 ایده به مرحله بعدی راه یافته و کمیته داوری متشکل از چهار داور تخصصی در حوزه های تعلیم و تربیت، روانشناسی، طراحی، گرافیک و تصویر سازی ایده های برتر را انتخاب خواهند کرد. مهمترین عامل موفقیت هر ایده در این رویداد نزدیکی آن به بازار هدف از نظر سرمایه گذاران و تولید کنندگان و داشتن شاخص های فرهنگ ایرانی است.
علاقه مندان به شرکت در این رویداد ملی می توانند در بازه زمانی تا اول اردیبهشت امسال با مراجعه به وبگاه این رویداد و مطالعه شرایط عمومی، نسبت به ثبت نام و بارگذاری ایده اولیه خود اقدام کنند. فراخوان چهارمین رویداد ایده‌آزاد اسباب‌بازی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com