0  |  0

نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری اینوتکس 2021 برگزار می شود

نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری اینوتکس 2021 برگزار می شود

نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری اینوتکس که هرساله در پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود، میزبان فعالان زیست‌بوم نوآوری و فناوری ایران و مخاطبانی از سایر کشورها است تا دستاوردهای کشور را به نمایش بگذارند.
این نمایشگاه بین‌المللی امسال نیز با حضور فعالان حوزه فناوری و نوآوری برگزار می‌شود و در دو شکل مجازی و غرفه‌های مستقر در پارک، میزبان مخاطبان خواهد بود. همزمان با برگزاری اینوتکس 2021، رویدادهای مختلفی چون مسابقه‌ها و رویدادهای فناورانه و کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود.
اینوتکس آکادمی بخشی از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ است که در آن به آموزش و انتقال مفاهیمی چون کارآفرینی و کسب‌وکار پرداخته می‌شود. علاقه‌مندان تا 4 اردیبهشت ماه می‌توانند برای ثبت نام و حضور در بخش آکادمی این نمایشگاه اقدام کنند.
کارگاه‌های اینوتکس آکادمی باحضور فعالان و صاحب‌نظران زیست‌بوم فناوری و نوآوری، دانشجویان، شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق برگزار می‌شود. این دوره‌ها به صورت متمرکز برای آموزش تکنیک‌ها و مهارت‌های لازم برای رشد و توسعه فناوران، نوآوران و کسب و کار آنها برگزار می‌شود.
«نقشه راه توسعه بین‌المللی کسب و کارها»، «اعتبار سنجی ایده و ساخت MVP»، «نوآوری در مدل کسب و کار در دنیای امروز» و «BABOK در فضای کسب و کار ایران» از موضوعاتی است که در اینوتکس آکادمی به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.
اینوتکس آکادمی همزمان با دهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری از ۲۸ تا ۳۱ اردبیهشت‌ماه سال جاری در سالن اجتماعات مجتمع سراج پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
شرکت‌کنندگان در اینوتکس آکادمی می‌توانند به‌صورت رایگان از نمایشگاه اینوتکس 2021 بازدید کنند. علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه‌های آموزشی می‌توانند از آدرس اینترنتی اینوتکس آکادمی تا ۴ اردیبهشت‌ماه در اینوتکس آکادمی ثبت نام کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com