0  |  0

یزد پایلوت اقتصاد دانش بنیان کشور ‌می‌شود

یزد پایلوت اقتصاد دانش بنیان کشور ‌می‌شود

محمدعلی طالبی در نشست شورای گفت‌و‌گوی بخش خصوصی و دولت در یزد اظهار داشت: افرادی که از نزدیک درگیر مسائل و موضوعات مخلتف هستند و نمونه آن را در شورای گفتگو داشتیم بهتر از خیلی از مدیران دولتی درک واقع بینانه‌ای از موضوعات مبتلابه بخش صنعت و تولید در استان دارند و بهتر می‌توانند به جمع‌بندی مباحث در این شورا کمک کنند. یزد پایلوت اقتصاد دانش بنیان کشور ‌می‌شود
وی تصریح کرد: همه ما در چهارچوب اولویت‌هایی که در استان داریم بحث شرکت‌های دانش‌بنیان را دنبال می‌کنیم و امروز بخش خصوصی همکاری بسیار خوبی با دولت در این زمینه دارد.
استاندار یزد گفت: نشستی هم در مجلس با نمایندگان محترم و فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس داشتیم و در حال پیگیری این موضوع هستیم که یزد پایلوت اقتصاد دانش‌بنیان کشور شود.
طالبی با بیان اینکه اقتصاد دانش بنیان در کشور و با محوریت استان یزد فراگیر شده است، ادامه داد: امروز تمام کشور، یزد را با اقتصاد دانش‌بنیان می‌شناسند و این ظرفیت بسیار خوبی است که به همه ما کمک می‌کند در این مسیر حرکت کنیم.
وی خاطرنشان کرد: از این جهت باید اقدامات لازم را برای رفع مسائل و مشکلات پیش روی اقتصاد دانش‌بنیان انجام دهیم و به دو موضوع تامین اجتماعی و مالیات بسنده نکرده و همه مسائل را در دستور کار قرار دهیم.
استاندار یزد با اشاره به پیشنهادات مطرح شده در این نشست ادامه داد: برخی از پیشنهادات با این نگاه که مشکلات برطرف شود باید بررسی بیشتری صورت پذیرد تا در راستای تقویت صنایع دانش‌بنیان در استان از آن استفاده شود.
طالبی خواستار پیگیری بیشتر برای رفع مشکلات موجود در این راستا شد و گفت: در خیلی از حوزه‌ها ما می‌توانیم بحث آموزش را با جدیت دنبال کنیم و جا‌هایی که شرکت‌های دانش‌بنیان ضروری می‌بینند ما می‌توانیم این موضوع را پیگیری کنیم.
وی بیان کرد: زمینه عضویت شرکت‌های دانش‌بنیان در کارگروه‌ها و کمیته‌های مختلف در استان فراهم شود تا بتوانیم از ظرفیت بسیار بالایی که دارند در تمام زمینه‌ها بهره بیشتری ببریم.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com