0  |  0

معرفی کتاب: کتاب «۱۵۱ راهبرد معاملاتی»

معرفی کتاب: کتاب «۱۵۱ راهبرد معاملاتی»

راهبرد معاملاتی مجموعه‌ای از دستورالعمل‌ها برای دستیابی به دارایی‌های معین و نگهداری آنها در زمان‌های از پیش تعیین شده است. در بسیاری از موارد هدف اصلی راهبردهای معاملاتی ایجاد سود است، به این معنی که هدف اصلی آنها تولید بازده مثبت از طریق سرمایه‌گذاری است.
کتاب «۱۵۱ راهبرد معاملاتی » نوشته «زورا کاکاشادزه و خوان اندرس سرو»، ترجمه فریبرز کبیری توسط انتشارات فدک ایساتیس در ۲۱۴ صفحه منتشر شده است. نویسنده، کتاب را این گونه معرفی می‌کند: در این کتاب جزئیات زیادی شامل ۵۵۰ فرمول ریاضی برای ۱۵۰ راهبرد معاملاتی که از انواع دارایی ها و انواع روش های معاملاتی استفاده می کنند، ارائه شده است. راهبردها شامل سهام، اختیار معاملات، ابزار با درآمد ثابت، قراردادهای آتی، شاخص های کالا، پول های خارجی یا ارزها، ابزارهای قابل تبدیل، دارایی های ساختاری، تلاطم پذیری به عنوان یک کلاس دارایی، املاک و مستغلات، دارایی های نقد، رمز ارزها، دارایی های متفرقه مثل آب و هوا و انرژی، زیرساختها و آربیتراژ مالیات هستند. برخی راهبردها مبتنی بر الگوریتم های یادگیری ماشین (شبکه های عصبی مصنوعی، بیز، نزدیکترین همسایه ها) هستند. همچنین مورادی مثل منبع کد برای نشان دادن بررسی سوابق خارج از نمونه با اسناد توضیحی و ... را ارائه می دهیم. هدف ما از این کتاب آموزش است.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com