0  |  1

اجلاس جهانی نوآوری اردیبهشت ماه برگزار می شود

اجلاس جهانی نوآوری اردیبهشت ماه برگزار می شود

حضور شرکت‌های دانش‌بنیان‌ و خلاق در «اجلاس جهانی نوآوری» فرصتی مناسب برای شکل‌گیری شبکه ارتباطی میان نوآوران دیگر کشورها است.
اتریش با برگزاری اجلاس جهانی نوآوری به دنبال توسعه برنامه‌های نوآورانه خود در دنیا است. بر همین اساس نیز این رویداد فناورانه را 28 تا 30 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار می‌کند.
موضوعاتی چون «حمایت از تحولات نوآورانه در راستای گذار سبز و نقش برنامه‌ای تحقیق و نوآوری در این مسیر»، «ارزیابی اثرات کرونا بر سیستم تحقیقات، فناوری و نوآوری اروپا و اثرات آن بر اقتصاد بین المللی و اروپا» و همچنین «تحول دیجیتال و اثرات آن در ایجاد فرصت شبکه‌سازی در این حوزه» محورهای این رویداد هستند.
در «اجلاس جهانی نوآوری» امکان برگزاری جلسات رودررو به صورت مجازی و معرفی محصولات، خدمات و فرصت های همکاری وجود دارد. همچنین حضور بیش از 70 کشور در این اجلاس، فرصتی مناسب برای شرکت ها و موسسات دانش بنیان است تا یک گام بزرگ به هدف خود برای توسعه بازار و ایجاد شبکه ارتباطی با نوآوران دیگر کشورها نزدیک شوند.
شرکت‌های علاقه‌مند به حضور در این رویداد جهانی با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می توانند از این فرصت بهره‌مند شوند و برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به آدرس اینترنتی http://ictc.isti.ir/ مراجعه کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
دیدگاه شما
 
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com