0  |  0

استارت‌آپ ویکند مجازی کشاورزی و سلامت هوشمند برگزار می شود

استارت‌آپ ویکند مجازی کشاورزی و سلامت هوشمند برگزار می شود

این پارک علم و فناوری، استارت آپ ویکند مجازی کشاورزی و سلامت هوشمند را برگزار می‌کند. این رویداد استارت‌آپی با اهداف بستر سازی خلق ایده میان دانشجویان و علاقمندان به حوزه کشاورزی و سلامت هوشمند، آشنایی متخصصان کشاورزی با مباحث کسب وکار و فناوری بازار محور، انتقال تجربیات مربیان کسب و کار در صنعت کشاورزی به صاحبان ایده، حمایت از ایده های منتخب در جهت ایجاد کسب و کار و تولید ثروت پایدار ۳۱ خرداد ماه تا ۴ تیر ماه برگزار می‌شود.
مخاطبان این رویداد صاحبان ایده، دانشجویان و علاقه‌مندان حوزه کشاورزی هستند.
محورهای این استارت‌آپ ویکند «سلامت مواد غذایی»،« سامانه‌های هوشمند پایش، مشاوره و اطلاع رسانی کشاورزی»،« تجهیزات و سامانه‌های نوین کشاورزی»،« کشاورزی در محیط بسته و روش‌های کشت نوین با رویکرد سلامت»،« بازارگاه‌های آنلاین»،« امنیت غذایی»،«بیوتکنولوژی و حوزه‌های زیستی » هستند.
جوایز تیم‌های برتر (سرمایه‌گذاری غیرنقدی دوره شتابدهی شامل منتورشیپ، فضای کار اشتراکی، کارگاه‌ها و …) خواهد بود.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com