0  |  0

معرفی کتاب: کتاب «داستان نظریه گن در بازارهای مالی»

معرفی کتاب: کتاب «داستان نظریه گن در بازارهای مالی»

امروزه بازارهای مالی در جهان از تنوع و گستردگی بسیار زیادی برخوردار هستند، به طوریکه شاهدیم با گذر زمان و رشد هر روزه بازارهای مالی، پیچیدگی آنها نیز به طور فزاینده ای افزایش می یابد و با افزایش گستره بازارها و پیچیدگی آنها مسلماً موضوع شناسایی و تحلیل های مالی هر روز پیچیده تر از قبل می شود.
 این موضوع فعالان بازار سرمایه را مجبور می کند تا با گذشت زمان وسعت و عمق مطالعات خود را در این زمینه افزایش دهند و به هر میزان که تحلیلگران بازار درک عمیق تر از بازار و روش های تحلیل کسب کنند به نتایج مطمئن تر و دراز مدت تری در این زمینه دست پیدا خواهند کرد.
کتاب «داستان نظریه گن در بازارهای مالی: نگاهی به گذشته از سال ۱۹۴۰» تالیف علی قهرمانی توسط انتشارات آراد کتاب در ۴۴۰ صفحه منتشر شده است. این کتاب برای کمک به تحلیل گران و سرمایه گذارانی است که قصد ورود به پژوهش های خاص در ارتباط با روش های ویژه تجاری «گن» را دارند. به خصوص برای افرادی که از سایکل ها برای تعیین اهداف زمانی بر روی محور زمان نمودارها استفاده می کنند.
برای آغاز مطالعه کتاب های گن یکی از بهترین کتابهای او که قادر است روش کاری و نتایج سیستم گن را در زندگی عادی یک فعال بازار سرمایه نشان دهد کتاب تونلی در میان هوا است. این کتاب در ظاهر یک رمان عاشقانه و علمی تخیلی است که آقای گن سعی کرده است از تاریخ ها و قیمت های واقعی برای پیش بینی های خود استفاده کند و با توجه به اینکه این کتاب در سال ۱۹۲۷ و قبل از جنگ جهانی دوم منتشر شده است، پیش بینی های کتاب مربوط می شود به سالهای بعد از این تاریخ و وقوع جنگ جهانی دوم که در توضیح نام اصلی کتاب هم این جمله مشخص شده است "نگاهی به گذشته از سال ۱۹۴۰".
بخش های کتاب عبارتند از بخش اول: این فصل یک ترجمه کامل از کتاب نبوده بلکه یک برداشت کلی از موضوع کتاب و جزییات مورد نیاز می باشد که البته سعی شده تقریباً مفاهیم اصلی کتاب را در بر بگیرد. بخش دوم: بحث و بررسی درباره نکات کلیدی کتاب. بخش سوم: آشنایی با نرم افزارهای سیستم گن.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: سنا
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com