0  |  0

مرکز نوآوری سینآوا فراخوان منتشر کرد

مرکز نوآوری سینآوا فراخوان منتشر کرد

یکی از راه‌های مقابله با بیماری‌ها، تشخیص و سنجش در منزل و ایجاد امکان مراقبت از بیمار با کمک تشخیص به‌هنگام است.
با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز به تشخیص و مراقبت بیماران در منزل، فراخوان مرکز نوآوری سیناوا با هدف جذب تیم‌های خلاق، نوآور و فناور در مسیر حمایت از روش‌های نوآور تشخیص و سنجش سریع بیماری کووید 19 اعلام شد تا ایده‌های خلاقانه در مسیر مراقبت از بیماران کووید 19 در منزل تجاری‌سازی شود.
از مهم‌ترین اولویت‌ها برای جذب و حمایت از ایده‌های نوآورانه می‌توان به طراحی و ارائه روش نمونه‌گیری از دهان یا بینی توسط فرد در منزل برای تشخیص ویروس کووید 19 اشاره کرد. همچنین روشی نوآورانه در طراحی و ساخت آنتی ژن ویروس کووید 19 برای استفاده در منزل، دیگر اولویت این فراخوان نوآورانه است.
طراحی و ساخت کیت سنجش سریع آنتی بادی خنثی کننده موجود در خون، یکی دیگر از اولویت‌هایی است که در این فراخوان، اعلام شده و ایده‌پردازان توانمند را برای ارائه راهکاری نوآورانه فرامی‌خواند.
چالش نوآورانه تجهیزات خودمراقبتی کووید 19، با حمایت شرکت دانش‌بنیان پیشتاز طب زمان بزرگ‌ترین واحد طراحی، تولید و صادرات کیت‌های تشخیصی در کشور، شرکت شتابدهنده نوآوری تشخیصی سیناپس نخستین شتابدهنده تخصصی حوزه تشخیص طبی و شرکت کارخانه نوآوری به عنوان بستری برای توسعه زیست‌بوم و فرهنگ کارآفرینی نوآورانه و رشد کسب و کارهای نوپا میزبان تیم‌های فناور و خلاق خواهد بود.
علاقمندان به شرکت در این چالش نوآورانه تا 20 خردادماه سال فرصت دارند طرح‌های خود را از طریق وب‌سایت مرکز نوآوری سیناوا ارسال و آمادگی خود را برای حضور اعلام کنند.
سینآوا یک مرکز نوآوری برای جذب تیم-ایده های استارتاپی نوآورانه فناوری محور است که با همکاری مشترک نوآوری در حوزه آزمون مراقبتی در محل بیمار فعالیت می‌کند. این مرکز نوآوری، با همکاری شتابدهنده سیناپس و شرکت کارخانه نوآوری هم آوا روی تیم‌ها، ایده‌ها و راه‌کارهای نوآورانه و فناورانه سرمایه گذاری می‌کند.
سیناوا، ظرفیت‌های لازم برای تبدیل ایده‌های نوآورانه در حوزه سلامت هدایت و شتابدهی شده و راه خود را برای ورود به بازار رقابتی و رفع نیازهای فناورانه پیدا می‌کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com