0  |  0

الکامپ ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

الکامپ ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در اطلاعیه ای با تاکید بر رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی مدنظر ستاد مقابله با ویروس کرونا در برگزاری نمایشگاه الکامپ اعلام کرد: با رعایت همین پروتکل‌ها و شیوه نامه‌ها تاکنون نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده و بهداشتی و نمایشگاه بین المللی قیر و آسفالت در روزهای گذشته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شده و چند نمایشگاه دیگر نیز تا قبل از برگزاری الکامپ، برگزار خواهد شد.
از جمله این نمایشگاه‌ها می‌توان به نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، نمایشگاه بین المللی محیط زیست، نمایشگاه بین المللی تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر، نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی و نمایشگاه بین المللی سنگ‌های تزئینی و معدن اشاره کرد.
در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ نیز تلاش شده تا با فراهم آوردن امکانات بهداشتی لازم، تعریض راهروهای سالن‌ها و فعال کردن پخش زنده بخش‌های مختلف نمایشگاه، گامی مهم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی برداشته شود.
ثبت نام متقاضیان الکامپ ۱۴۰۰ از روز چهارشنبه ۱۲ خردادماه آغاز شده و علاقمندان می‌توانند تا پایان خردادماه با مراجعه به سایت این نمایشگاه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: خبرگزاری مهر
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com