0  |  0

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت غلات، آرد و نان برگزار می‌شود

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت غلات، آرد و نان برگزار می‌شود

صنایع نرم و خلاق، حوزه‌های بسیار گسترده‌ای را در بر می‌گیرد، غلات، آرد و نان از جمله اقلامی است که ارتباط تنگاتنگی با موضوع فرهنگ‌سازی دارد.
در سال‌های اخیر تلاش شده است تا با همکاری شرکت‌های خلاق، فرهنگ عمومی اصلاح شود و دور ریز نان به حداقل برسد، همچنین اصلاح سلیقه مردم و آشناسازی ذائقه عمومی با نان‌های جدید و پربازده‌تر که دور ریز کمتری دارد، یکی دیگر از اهداف استارتاپ‌ها و صنایع نرم و خلاق است.
بر این اساس، ستاد فرهنگ‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق و دبیرخانه ایران ساخت، تلاش دارد با حمایت از اینگونه گردهمایی‌های صنعتی، فعالان خلاق را ترغیب کند که حضور پررنگ‌تری در این گونه صنایع داشته باشند.
سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت غلات، آرد و نان، که به دبیری و مدیریت علی معین برپا خواهد شد، موضوعات مختلفی از جلمه بهینه‌سازی تولید را به عنوان هدف این کنفرانس برگزیده است.
این رخداد در بازه زمانی 22 تا 25 شهریور ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، برگزار می‌شود.
فرهنگ‌سازی و اصلاح الگوی مصرف آرد، نان و غلات، افزایش سطح سرمایه‌گذاری در صنایع مرتبط با آرد، نان و غلات، ایجاد بستر صادرات در جهت حمایت از تولید داخلی و ایجاد بسترهای نوین در تولید، بازاریابی و فروش پس از عبور از چالش کرونا، از جمله بخشی از اهدافی است که برای این نمایشگاه تعیین شده است.
تولیدکنندگان نان صنعتی، سازندگان ماشین آلات نان، تولیدکنندگان صبحانه غلات، تولیدکنندگان و عرضه کنندگان تجهیزات کافه قنادی، تولیدکنندگان آرد، سازندگان ماشین آلات آردسازی، تولیدکنندگان خمیر مایه و بهبوددهنده، سازندگان سیلو، تولیدکنندگان تجهیزات آزمایشگاهی مرتبط، تولیدکنندگان آنزیم های مصرفی در صنایع غذایی، تولیدکنندگان دکوراسیون مرتبط، تولیدکنندگان امولسیفایرهای خوراکی، صنایع بسته بندی، تولیدکنندگان قهوه و غلات افزودنی، تولیدکنندگان لباس کار مرتبط، مشاوران صنعت آرد و نان، تولید کنندگان تجهیزات مربوط به کاشت،داشت و برداشت غلات، تولیدکنندگان غلات، استارتاپ‌ها، شرکت‌های خلاق و دانش‌بنیان، از جمله گروه‌های مخاطب و شرکت‌کننده در این نمایشگاه هستند.
همچنین تمهیدات گسترده‌ای برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی مرتبط با همه‌گیری کرونا در نظر گرفته شده است. حضور نماینده بهداشت در همه سالن‌ها، ایجاد گیت غربالگری و ضدعفونی، ممنوعیت ورود بدون ماسک، افزایش فضای راهروه‌ها و اجرای سختگیرانه قوانین مرتبط با فاصله‌گذاری اجتماعی برخی اقدامات انجام گرفته در این حوزه است.
با توجه به اهمیت حوزه آزد و نان، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری از تاسیس، کانون هماهنگی دانش، صنعت و بازار زنجیره گندم ،آرد و نان، حمایت کرده است.
این کانون نیز از جمله حامیان برگزاری این رویداد علمی و فناورانه است. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نمایشگاه به سامانه اطلاع‌رسانی ibex.ir مراجعه کنند. این نمایشگاه با شعار پشتیبانی، مانع‌زدایی و حمایت از صادرات آغاز به کار خواهد کرد.

با عضویت در بیزنگار می توانید به بیش از 500 مقاله و ویدیو آموزشی و کاربردی به صورت طبقه بندی شده و به رایگان دسترسی داشته باشید.

درباره مدل کسب و کار، طرح کسب و کار، استارتاپ ناب، بوم ارزش پیشنهادی، خلاقیت و نوآوری، کارآفرینی کودکان، کارآفرینی زنان، کارآفرینی سازمانی، کارآفرینی اجتماعی، کمینه محصول پذیرفتنی، ایده پردازی و تجارب کارآفرینان موفق و شکست خورده بخوانید و ببینید.

عضویت سریع و رایگان

منبع: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
مطالب پیشنهادی:
درباره مدیراینفو

مدیراینفو ارائه دهنده تازه‌ترین اخبار و رویدادها، مطالب مفید، کاریکاتور، اینفوگراف و ویدیوهای کاربردی در حوزه کارآفرینی است؛ با عضویت در مدیراینفو می‌توانید به بیش از ۵۰۰ مقاله و ویدیوی آموزشی در حوزه‌های مختلف و به صورت طبقه بندی شده و رایگان دسترسی داشته باشید. (برای عضویت کلیک کنید)

ارتباط با ما

 تهران، ولنجک، ساختمان واحدهای فناور دانشگاه شهید بهشتی، طبقه منفی 2، واحد 216

 +98-21-22411360
 info [at] modirinfo.com